Hej Mikael, Tak fordi du tog dig tid til at kigge på min webshop og komme med lidt kommentarer. Det er "sjovt" du siger: at de store billeder har forvirret dig omkring, hvorvidt det er en webshop du befinder dig i. Jeg har aldrig opfattet det sådan selv, da det er noget af det ved webshoppen jeg er mest tilfreds med. Jeg syntes tværtimod, at de store billeder af produkterne fanger opmærksomheden og nyrgerrigheden. Når det så er sagt vil jeg tage til overvejelse om der kan gøres lidt ved nogle af billederne så man kan se det er en webshop, måske noget med noget tekst på et par stykker af billederne med "køb dette" som evt. linker dirkete til coveret. Endnu en gang tak for dine tips. Hilsen Sandy |
Hej Niclas,
Tusind tak fordi du tog dig tid til, at kigge på min webshop og komme med lidt feedback.
Jeg kan kun give dig ret i, at man nu til dags forventer(forlanger) at når man klikker på et billede kommer man dirkete til produktet (det gør jeg ALTID selv!). Har dog aldrig tænkt på, at det også skal gælde min egen webshop hahaha :D Så tak for det.
Er super glad for at høre du synes om produkterne, det er fedt når andre også finder ens produkt interessant.
Der er rigtigt,at webshoppen og størstedelen af produkterne er til kvinder, der er dog et par iPad Covers som er Unisex, så det kunne måske være en idé, at jeg sendte et af disse til en mandlig blogger for at nå ud til mændene på den måde...
Tusind tak for din tid og forsat god dag.
Hilsen Sandy :)