Kære Amino brugere, Jeg droppede uddannelsen som rejsekonsulent efter blot 6. måneder, da den lille iværksætter i maven ikke længere kunne holdes nede efter 4 år med forskellige forsøg på, at finde dén rette uddannelse for mig. Dette er så, hvad der er kommet ud af mange års drømme, 6 måneders hårdt arbejde og slid, utallige forretningsture til Polen, lange arbejdsnætter osv. I kender det selv. Vi er nu klar til, at modtage feedback på vores nye webshop http://inunc.dk/ og håber I vil bruge et par min. på at komme med lidt feedback (ris/ros) på hvad I syntes om selve webshoppen, produktet samt helhedsindtrykket. På forhånd tak. God tirsdag til jer alle derude! :) Med venlig hilsen Inunc Sandy Thygesen
|
Meget prof og stilren :)
Hvis man klikker på billedet på forsiden kører den videre til næste billede, jeg ville nok have en lille menu på hvor du har < Se Produkt > (eller lignende) så de kan komme ind i shoppen på den måde... og så husk title tags, lige nu siger de undefined på det store billede og img_1 etc. på de små billeder, en titel eller kort beskrivelse kunne være godt der.
Men flot er den, det er helt sikkert, produkterne er fine, de skal nok sælge :)