Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er I klar? Dét er vi!

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 7. Mar 12
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino brugere,

Jeg droppede uddannelsen som rejsekonsulent efter blot 6. måneder, da den lille iværksætter i maven ikke længere kunne holdes nede efter 4 år med forskellige forsøg på, at finde dén rette uddannelse for mig. Dette er så, hvad der er kommet ud af mange års drømme, 6 måneders hårdt arbejde og slid, utallige forretningsture til Polen, lange arbejdsnætter osv. I kender det selv.

Vi er nu klar til, at modtage feedback på vores nye webshop http://inunc.dk/ og håber I vil bruge et par min. på at komme med lidt feedback (ris/ros) på hvad I syntes om selve webshoppen, produktet samt helhedsindtrykket.

På forhånd tak.

God tirsdag til jer alle derude! :)

Med venlig hilsen

Inunc

Sandy Thygesen

Tilmeldt 8. Oct 09
Skrevet kl. 11:41

Meget prof og stilren :)

Hvis man klikker på billedet på forsiden kører den videre til næste billede, jeg ville nok have en lille menu på hvor du har    <     Se Produkt     >   (eller lignende) så de kan komme ind i shoppen på den måde... og så husk title tags, lige nu siger de undefined på det store billede og img_1 etc. på de små billeder, en titel eller kort beskrivelse kunne være godt der.

Men flot er den, det er helt sikkert, produkterne er fine, de skal nok sælge :)

Fra Svendborg
Tilmeldt 4. Jun 08
Indlæg ialt: 286
Fra  Greenen.dk og PimpMyHead.dk Skrevet kl. 13:13

Hej Sandy,

Tillykke med siden.

Jeg synes siden virker meget langsom når man skal ind på produkterne - Det kan være jeres Zopim chat, da den er berygtet for at sløve hjemmesider. Prøv at teste det selv med og uden chatten.

Det er dejligt at stiden er stilren, men pas på at det ikke bliver for stift. Jeres call-to-action knapper er helt væk iblandt alt det andet.

Se eks: http://inunc.dk/iphone/iphone-covers/ines.html 

I vil gerne have folk til at klikke på LÆG I KURV - Så gør denne knap i en farve man ser. Grøn er oplagt, og vil ikke bryde designet. Se eks denne blå flexfit trucker cap - her er "læg i kurv" knappen ret tydelig.

Når jeg har lagt denne i kurven kan jeg ikke se fragten. Det er kritisk, for jeg ved det koster noget når jeg bestiller under 599,-! Husk at oplyse om det her. Jeg kiggede under forsendelse, men her står det heller ikke = jeg lukker siden og shopper et andet sted.

I jeres checkout skal man oprette sin konto eller vælge gæst. Jeg vil bare shoppe! Synes i skal droppe alt der hedder log-in og gæst. Folk er kunder og skal ikk oprettes og logge ind for at få lov til at bruge penge. I kan miste virkelig mange mange (mange) bestillinger hvis I ikke fjerner det.

Det var lige de første ting der faldt mig ind.

Peter

Fra Herfølge
Tilmeldt 24. Jan 08
Indlæg ialt: 62
Fra  BilligProjektor.dk Skrevet kl. 13:28
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Sandy,

Virkelig flot side! Thumps up!

Som Greenen.dk så rigtigt påpeger, så kan lidt mere Call-2-action være en god idé. Man ser næsten ikke "Læg i kurv" knappen.

Derudover, så synes jeg du skal skilte lidt mere med leveringstiden. Jeg fandt den under "Om os", men den kan måske også stå i toppen af siden eller måske i højre side. 1-2 dages leveringstid er slet ikke skidt - og måske er det god info for kunden, at få af vide, at hvis de bestiller inden kl. 12, så sendes varen samme dag.

Ha' en herlig dag :-)

Mvh.

Thomas

Fra Strib
Tilmeldt 26. Aug 08
Indlæg ialt: 22
Fra  NonsensMedia Skrevet kl. 13:39

Umiddelbart så syntes jeg faktisk at i er sluppet super heldigt fra webshoppen. Måske nogle lidt tydeligere call-to-action knapper, så i guider kunderne til at gøre det i gerne vil have de gør. Det kan man godt gøre uden at bryde det super stilrene design.

Der er et par små irritationsmomenter for mig, f.eks. dropdownmenu'er når der kun er een mulighed. I har også en imageslider på forsiden, der kunne det være fedt hvis man kom ind på det produkt der var, hvis man klikkede på den, det forventer man næsten nu om dage.

En anden ting der måske er værd at tænke over, er at jeg rent faktisk sidder og mangler et cover til min iPad, men valgte alligevel ikke at købe et hos jer, da jeg følte hele siden var meget målrettet kvinder. Prøv at tænke på at få nogle billeder af mandlige modeller til de covers i mener skal bruges af mænd, som jeg syntes jeg kunne forstå der var nogle der skulle. Jeg er helt klar over at jeg ikke er jeres målgruppe, men jeg tror nu stadigt andre også har det på den måde.

Det var lige de få ting jeg havde. Held og lykke med det hele. Super fedt produkt i har forresten, genial idé.

Mvh Niclas

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:41

der gik langt tid før jeg fattet det er en webshop det kæmpe store billedet på siden  fylder alt for og tager alt opmærksomheden fra produkterne på din side.

husk titler og tags på billederne på siden derved en chance de findes i en google søgning

flere undersider har kun et ord i titlen til google der ville det være en fordele bedre at udnytte google viser op 70 tegn

kontakt side få der en kontakt formular på siden så kan man lettere kontakte jer

social medier frem mere med dem gerne også i fodnoten på siden og frem med likes knappen mere på din side og google plus kan være en seo fordel så sæt det også på din side

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 7. Mar 12
Skrevet kl. 13:56

Hej KimAA

Tak fordi du tog dig tid til at kigge på min webshop og komme med lidt feedback.

De ting du pointerer, er gået mig fuldstændig forbi næsen, har hverken tænkt på dette eller vidst at det var relevant, så tak for det :)

Hilsen

Sandy

Fra København
Tilmeldt 7. Mar 12
Skrevet kl. 14:02

Hej Thomas (viergroenne.dk)

Tak fordi du tog dig tid til, at kigge på min webshop og komme med lidt ris og ros. Tak for forslagene omkring leveringstiden, som ja helt klart ikke er godt nok skiltret med.

Hilsen Sandy :)

Fra København
Tilmeldt 8. Nov 09
Indlæg ialt: 138
Skrevet kl. 14:09

Hej

Rigtig fin side, men som folk skriver virker den langsom. En hurtig side rates bedre på søgemaskiner.

F.eks.

* Billeder : xxx1.jpg / xxx2.jpg osv scales i siden fra 900px -> 112px.

Du loader til start 8 store billeder og scaler dem, hvor du kunne nøjes med at loade 1 stort billede og 7 små.

Det koster næsten 2mb dl fra siden, hvor det kunne være ~0.4mb

* Et favicon i stedet for magento logoet Smile

Magento rummer så mange muligheder..

Sådan forretningsmæssigt, så ville et seperat magento site til de øvrige nordiske landes kunder måske være en ide ?

Held og lykke med forretningen Smile

/Niels

Fra København
Tilmeldt 7. Mar 12
Skrevet kl. 14:10

Hej Peter,

Tak fordi du tog dig tid til, at kigge på min webshop og komme med lidt feedback.

Dit svar har været meget brugbart for mig og givet stof til eftertanke. Jeg ønsker selvfølgelig ikke, at kunden hopper ud af webshoppen inden de har lagt en bestilling i min webshop, så dette skal rettes til.

Jeg er godt klar over, at sitet kører lidt (måske meget ;)) langsomt til tider, der bliver dog kigget på dette problem fra Meebox's side da de mener, at det skyldtes at webshoppen er Magento "styret" og at det skulle fylde MEGET. Men vil da teste om det evt. kan være Zopim chatten som du nævner.

Forsat god dag.

Hilsen Sandy :)

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)