Hejsa Aminoer Er der nogen der kan fortælle hvor man kan tegne en lønsikring som direktører i et ApS?? Vi har prøvet os frem men får nej pga. vi er ansvarshavende for selskabet.
Takker |
Jeg følger lige med her :-)
Jeg følger lige med her :-) |
More than event is delivering Event Production and Services with the client in center. See more at http://www.morethanevent.dk
Google er din ven |
Ved ikke om det findes, men I kunne måske lede efter en form for konkursforsikring? Det er jo reelt set det samme når I er anpartshavere. |
Jeg ejer LivetSomSenior, som forhandler praktiske hjælpemidler til ældre og handicappede - se vores hjemmeside.
Masser af ideer :) Eksempelvis at man fra politisk hold vælger at bakke op om selvstændige / direktører i mindre aps og a/s er.. Sørg for at tage ved på lønnen.. du skal have en risikopræmie - og der er ikke noget sikkerhedsnet... Mig bekendt. Et element kunne være at hvis virksomheden er lidt presset på indtjening kunne man jo tegne en forsikring (syge/drifttab) som kan afbøde det værste hvis man skulle gå hen og blive syg af bekymringerne ?? Mærkeligt at der ikke er flere selvstændige,,, |
Det er så ikke dette den er beregnet til :-( Det er ikke i orden |
Jo den er beregnet til at hjælpe hvis man bliver syg af den ene eller den anden årsag,, Så jo den type forsikring er en af de få muligheder der er for social sikring som erhvervsdrivende - (du får jo ikke muligheden for selv at lægge til side til dårlige tider - for dem hat SKAT taget..) Men jeg erkender at det måske er en uheldig formulering jeg har brugt - kunne aldrig drømme om at opfordre til snyd og bedrag.. |
Det var så den jeg opfattede, rent bord igen :-) |