Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lancering af motioncam.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 8. Dec 11
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Jeg gik i luften med min første webshop i går, der er bygget op i Wordpress med WooCommerce. Da det er min første webshop, vil jeg gerne have feedback på den - både det visuelle i form af opsætningen, men også meget gerne, hvis jeg har glemt noget vigtigt rent praktisk - faktisk især det sidste, da jeg meget nødigt vil dumme mig. Der mangler stadig produktbeskrivelser og lidt andet, som jeg skal have skrevet ind.

Derudover har jeg nogle praktiske spørgsmål, som jeg håber at kunne få svar på. Jeg har valgt at bruge PayPal som betalingsløsning, men da jeg ikke har noget firma, har jeg oprettet en privat PayPal konto til formålet - kan dette give nogle komplikationer?

Er der andet, jeg skal være opmærksom på, i det, at jeg ikke har noget firma?

Tjek min side ud her: www.motioncam.dk

På forhånd tak!

Med venlig hilsen

Jon

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:11

Med hensyn til PayPal så er det ikke noget problem.

Du skal være opmærksom på at hvis du regner med at få en omsætning på over 50.000 kr. så skal du registrere et CVR nummer og svare moms.

Nogle "virksomheder" inkl. min egen vil nok ikke give den store omsætning de første år og kan med fordel vente med registrering, det letter lidt det praktiske med regnskab hvor kravet så kun er at lavet et lille regnskab med indtægter og udgifter hvor man så skal huske at opgive evt. overskud som b-skat på selvangivelsen. Ulempen er at du ikke kan trække underskud fra, men omvendt så kan skat heller ikke lide for store underskud og vil så kræve du lukker, det er ret uheldigt hvis du gerne selv vil skyde penge i det de første år.

Fin side, men det ville nok være en fordel hvis du oversætter lidt mere af siden.

Fra Rødkærsbro
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 481
Fra  ReneSejling.dk Skrevet kl. 15:16

Fin shop synes jeg. Dog skal du have oversat checkout, view cart osv til dansk. Du kan finde sprogfilerne her: https://github.com/woothemes/woocommerce/tree/master/languages

Ellers kan jeg kun rose WooCommerce til skyerne. Super fed shop, den er hurtig og det spiller bare. Jeg bruger selv kun WooCommerce til mine egne kunder der ønsker en webshop i WordPress og ikke har behov for en større forkromet Magento løsning.

Fra Vejle
Tilmeldt 8. Dec 11
Skrevet kl. 15:54

Tak for de gode svar. 

Med hensyn til sprogfilerne, hvordan gør jeg så? 

Fra København Ø
Tilmeldt 6. Dec 09
Indlæg ialt: 33
Fra  Reklamebureau Convert TilDanmark.dk Skrevet kl. 16:00

Hej Jon,

Woocommerco er virkelig lækkert at arbejde, så tillykke med jeres nye webshop :-)

Her er mine input til evt. forbedringer:

1) Hvad er jeres adresse? Jeg vil aldrig handle et sted, hvis jeg ikke havde en fysisk adresse, og telefon nummer vil også være godt og give mere tillid.

2) Indkøbskurven er på engelsk, vil jeg gerne have haft på dansk.

3) Produktbeskrivelserne mangler synes jeg, det er tekniske detaljer. Jeg mangler en kort lille tekst om hvad dette kamera kan og hvorfor jeg skal købe dette? Måske også en youtube video, hvor i har optaget med kameraet så man får en lille fornemmelse om produktet og hvordan den optager. Evt.osv. reviews fra andre sider, som omtaler produktet.

4) Fjern produkter der kommer snart

5) Kontakt oplysninger nederst på siden også.

Ellers nydeligt og simpelt :-)

Håber det kan bruges.

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 16:05

WARNING missing description

WARNING missing keywords tag
Fra Vejle
Tilmeldt 8. Dec 11