Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Multimediedesigner - Efteruddannelse - Søger inspiration og idéer

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino'er,

Jeg blev i juni 2011 færdigudlært som multimediedesigner, og havde glædet mig til at komme igang med at arbejde som web/grafisk designer på fuldtid.

Det er nu lidt over et år siden - og har i mellemtiden været ind og ud af virksomhedspraktik og freelance arbejde - samtidig med jobsøning.

Uheldigvis er jeg en af dem, der endnu ikke har været heldig/kompetent nok til at blive betragtet til et fuldtidsjob.
- Og i den anledning søger jeg idéer/inspiration fra andre, der evt. har oplevet det samme eller har fået job.

Jeg er igang med at undersøge muligheden for at få efteruddannelse, hvor bl.a. design til (mobile enheder, iPhone, iPads og tablets) har fanget min interesse. Men har endnu ikke kunne finde en kursusudbyder, der tilbyder noget indenfor det.

Er der nogle af jer der kan inspirere mig til efteruddannelse indenfor grafisk/webdesign ? Jeg har 6 års erfaring i Adobe's programmer, så er godt øvet :)

På forhånd tusind tak,

Vh Nils 

Fra Hinnerup
Tilmeldt 27. Jul 11
Indlæg ialt: 190
Fra  BilligtSlips.dk Skrevet kl. 14:11

Kan du lave hjemmesider? Kodning mm. Og større hjemmesider. Hvis du kan, og vi kan finde ud af noget sammen. Så vil jeg gerne tilbyde noget der ligner et fuldtidsjob til udvikling af et website jeg ønsker.

Det vil være med fast månedlig løn lidt over dagpenge satsen.

Jg

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:17

Hej Jonas,

Tak for din respons.

Jeg har holdt fokus i grafisk/webdsign de sidste par måneder, men har et udemærket kendskab til XHTML, CSS, javascript/jQuery samt udvikling til Wordpress - som jeg hurtigt kan sætte mig ind i igen.

Send mig gerne en e-mail på: nils@nilspedersen.dk - jeg er interesseret i at høre mere Smile

Vh
Nils 

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 14:39

Hej Nils

Du kunne jo overveje ITU på amager, de har flere forskellige grene du kan tage der.

Både indenfor grafik 2d/3d samt programmering.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:49

Hej Alexander,

Tak for inspirationen - Fik mig faktisk endnu mere til at tænke over at tage efteruddannelse - selvom jeg gerne så ITU lå her i det nordjyske.. :)
- Prøver evt. at kigge nærmere på kandidaten i Digital design og kommunikation, om der skulle ske at ligge noget her i Nordjylland.

Tusind tak Yes 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:47

Der er flere spændende uddannelser man kan tage som en overbygning til multimediedesigneren, hvis du har mod på dét :)

På E-concept development professionbacheloren lærer man vist om app's,
hvis du interesserer dig for design til Iphone osv.

Fra Odense
Tilmeldt 23. Nov 09
Indlæg ialt: 146
Fra  Freelancer Skrevet kl. 19:51

Er iøjeblikket igang med at blive uddannet som Multimedie Designer jeg regner med at tage en PBA i Webudvikling bagefter :)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)