Hej amino'er, Jeg blev i juni 2011 færdigudlært som multimediedesigner, og havde glædet mig til at komme igang med at arbejde som web/grafisk designer på fuldtid. Det er nu lidt over et år siden - og har i mellemtiden været ind og ud af virksomhedspraktik og freelance arbejde - samtidig med jobsøning. Uheldigvis er jeg en af dem, der endnu ikke har været heldig/kompetent nok til at blive betragtet til et fuldtidsjob. Jeg er igang med at undersøge muligheden for at få efteruddannelse, hvor bl.a. design til (mobile enheder, iPhone, iPads og tablets) har fanget min interesse. Men har endnu ikke kunne finde en kursusudbyder, der tilbyder noget indenfor det. Er der nogle af jer der kan inspirere mig til efteruddannelse indenfor grafisk/webdesign ? Jeg har 6 års erfaring i Adobe's programmer, så er godt øvet :) På forhånd tusind tak, |
Kan du lave hjemmesider? Kodning mm. Og større hjemmesider. Hvis du kan, og vi kan finde ud af noget sammen. Så vil jeg gerne tilbyde noget der ligner et fuldtidsjob til udvikling af et website jeg ønsker.
Det vil være med fast månedlig løn lidt over dagpenge satsen.
Jg