Hej - jeg synes det er lidt underligt at sådan noget, som at spam det samme ord på en side ikke bliver straffet hårdere end det gør pt af google. Denne her hjemmeside xxxxx ligger nummer 1 på google hvis du søger på . Hvis du så trykker "Ctrl + G" kan du se, de bare har skrevet det samme ord igen og igen. For mig liner det bare spam for at komme højt på det søgeord Skulle den tid ikke snart være ovre, eller er det bare mig ? Indlæg anonymiseret af moderator for ikke at hænge navngivne personer eller virksomheder ud. |
jeg vil nok sige mere grunden er der er lav konkurrence på ordret gamle møbler , så lavere konkurrence på et ord jo mindre skal der gøres ud ad seo
jeg vil dog mene de kan komme langt længere ved en bedre seo strategi da jeg tvivler meget de har mange besøgene og mange kunder så jeg tror det er bedre for dem de lavet det bedre på siden , de ved det bare sikkert ikke at de kan op nå meget mere ved at køre en bedre strategi
jeg ville når ikke er konkurrent skriver til dem at de kunne fjerne da det strider mod google retnings linjer og så gør du en anden iværksættere glad og hjælper et andet menneske frem ad , det kan hurtigt give dig god omtale og flere kunder at hjælpe andre iværksættere så det er god ide du skrev til dem med det hjælpende råd i stedet for at skrive heri forummet de læser nok ikke denne her tråd