Se, nu er sagen jo lige den, at jeg har en bror som har været bidt af iværksætteri generelt, de sidste 4-5 år. Indenfor det seneste halve års tid, har han indirekte inspireret mig til også at interessere mig for iværksætteri. Men så kommer mit store problem. Jeg har NADA idéer til hvad jeg skal foretage mig.. Jeg kan slet ikke samle mig omkring hvad jeg er god til, hvad jeg interesserer mig for, ellers noget som helst. Skal jeg åbne en lille hyggelig blomsterbutik i udkantsdanmark? Skal jeg lappe cykler? Skal jeg blogge? Skal jeg lave affiliate sider? Skal jeg prostituere mig selv? Med andre ord, jeg er komplet lost. Det skal lige siges, at jeg på ingen måde forventer at du læser dette og udpejer et eller andet, og siger "Påbegynd det og det projekt mads!", næh, jeg tænkte bare, at der måske var nogen som kunne komme med nogle gode råd i forhold til det, at være helt på bar bund. Måske har du selv irriterende mange af sådanne erfaringer? Anyway, al respons er værdsat. På forhånd tak, og fortsat glædelig nat :) -Mads |
Hvad er dine interesser / ting du nyder at lave?
Hvis du skulle beskrive et liv hvor du ville være lykkeligst uden at fokusere på det materialistiske, hvordan ville det være?
På det spørgsmål, så prøv at læse denne først.