Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

På bar bund...

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Korsør
Tilmeldt 20. Jul 12
Indlæg ialt: 443
Fra  Granly Marketing I/S Skrevet kl. 01:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Se, nu er sagen jo lige den, at jeg har en bror som har været bidt af iværksætteri generelt, de sidste 4-5 år. Indenfor det seneste halve års tid, har han indirekte inspireret mig til også at interessere mig for iværksætteri. Men så kommer mit store problem. Jeg har NADA idéer til hvad jeg skal foretage mig.. Jeg kan slet ikke samle mig omkring hvad jeg er god til, hvad jeg interesserer mig for, ellers noget som helst. Skal jeg åbne en lille hyggelig blomsterbutik i udkantsdanmark? Skal jeg lappe cykler? Skal jeg blogge? Skal jeg lave affiliate sider? Skal jeg prostituere mig selv? Med andre ord, jeg er komplet lost. Det skal lige siges, at jeg på ingen måde forventer at du læser dette og udpejer et eller andet, og siger "Påbegynd det og det projekt mads!", næh, jeg tænkte bare, at der måske var nogen som kunne komme med nogle gode råd i forhold til det, at være helt på bar bund. Måske har du selv irriterende mange af sådanne erfaringer?

Anyway, al respons er værdsat. På forhånd tak, og fortsat glædelig nat :)

-Mads

Granlymarketing.dk - Webtekster til online markedsføring

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 01:43

Hvad er dine interesser / ting du nyder at lave?

Hvis du skulle beskrive et liv hvor du ville være lykkeligst uden at fokusere på det materialistiske, hvordan ville det være?
På det spørgsmål, så prøv at læse denne først.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 01:46
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kan desværre ikke give dig et specifikt råd ang hvad du skal lave. Men der må være et eller andet du kan lide at lave, om det er at sole dig eller spille spil, så må der findes et eller andet du elsker at lave eller kan lide. Netop den ting skal du tage og vende det om til noget som kan bruges, om det er at blogge om emnet eller affiliat er sådan set op til dig. Nogle gange må man prøve sig frem.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 06:26
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du kunne grave guld i Alaska

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 07:01

Mads Grønlund:
jeg tænkte bare, at der måske var nogen som kunne komme med nogle gode råd i forhold til det, at være helt på bar bund.

Hej Mads,

Jeg har ikke et godt råd til dig - jeg har ti. I min signatur kan du se, at jeg netop har offentliggjort en gratis bog om at få succes som voksen, og den er bygget op omkring ti gode råd. Du kan hente den til mobilen og lytte den igennem. Jeg er ret sikker på, at når du har lyttet i de tre timer, den tager, så vil du være en del klogere på dig selv. Måske vil du ikke vide præcis, hvad du skal gøre, men du vil få nogle værktøjer og inspiration til at finde ud af det.

Den første feedback, jeg har fået, er i hvert fald, at man bliver meget klogere på sit eget liv. Det kan måske så kickstarte det, der er lige præcis din idé.

God fornøjelse :-)

Hej med dig :-)

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 08:18

Mads Grønlund:

Se, nu er sagen jo lige den, at jeg har en bror som har været bidt af iværksætteri generelt, de sidste 4-5 år. Indenfor det seneste halve års tid, har han indirekte inspireret mig til også at interessere mig for iværksætteri. Men så kommer mit store problem. Jeg har NADA idéer til hvad jeg skal foretage mig.. Jeg kan slet ikke samle mig omkring hvad jeg er god til, hvad jeg interesserer mig for, ellers noget som helst. Skal jeg åbne en lille hyggelig blomsterbutik i udkantsdanmark? Skal jeg lappe cykler? Skal jeg blogge? Skal jeg lave affiliate sider? Skal jeg prostituere mig selv? Med andre ord, jeg er komplet lost. Det skal lige siges, at jeg på ingen måde forventer at du læser dette og udpejer et eller andet, og siger "Påbegynd det og det projekt mads!", næh, jeg tænkte bare, at der måske var nogen som kunne komme med nogle gode råd i forhold til det, at være helt på bar bund. Måske har du selv irriterende mange af sådanne erfaringer?

Anyway, al respons er værdsat. På forhånd tak, og fortsat glædelig nat :)

-Mads

Mads, en idé kunne være at vælge en branche eller forretning, som du måske gerne ville drive selv - og så tage et job som gulvfejer dér og give dig selv 2 år til at:

-gøre karriere

-lære om alt det de gør rigtigt og alt det du selv vil gøre bedre

-få indsigt i alt arbejdet bag ved osv

-skabe dig et netværk med kunder og leverandører

Og så kvitter du jobbet og beslutter dig for om du (nu super godt klædt på til succes!) skal starte sådan en forretning op.

Mvh Anders Saugstrup

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Glostrup
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 09:23

Hej Mads

Først og fremmest velkommen til Amino.

Du er allerede startet godt ud, ved at oprette dig som bruger herinde. For her er der virkelig hjælp at hente, TRO mig. Jeg har selv siddet med de samme tanker i mit hovede. Men har faktisk aldrig turde spørge som du, hvad skal jeg gøre. Dog har jeg altid haft minimum 1 ting der interesserede mig, nemlig Badminton. Derudover har jeg altid haft i hovedet at jeg gerne ville have mit eget, men vidste på ingen måder hvordan jeg skulle gribe det an. Jeg startede med at skrive et indlæg herinde (bare for at se hvad det var), og sikke en hjælp jeg har fået! Mit første indlæg hed, så vidt jeg husker, "Vil en masse, men hvordan..." Du kan jo evt. kigge nogle af de kommentarer jeg har fået igennem.

Mit råd til dig er: Find ud af hvordan du kobler helt af fra omverden, dvs. lyt evt. til noget musik, eller hvad der nu er bedst for dig, så tankerne kan få frit spil. Find derefter ud af, hvad du gerne vil have ud af dit Iværksætterprojekt. Vil du være millionær indenfor en uge, eller er det fordi du gerne vil gøre en forskel, det er kun dig der kender det svar Smile Når du har fundet ud af det, så sæt dig ned og lav en brainstorm. Skriv lige hvad der falder dig ind, om det så er fordi at du lige i samme sekund ser en solsort, så skriv solsort Smile Ja det lyder tosset, I know, men tro mig, når man hiver det frem dagen efter kan det rent faktisk være at der mere brugbart imellem end du selv lige regner med.

Du skal være mere en velkommen til at læse de spørgsmål jeg har stillet herinde, hvis de kan hjælpe dig videre. Men giv ikke op, heller ikke selvom det en dag virker ligegyldigt det hele.

Håber at du kunne bruge dette lille indlæg.

De bedste hilsner

Daniel

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)