Jeg har siden 2008 holdt foredrag om arbejdsglæde, motivation og samarbejde... og det går bare derudaf
Sidste år begyndte jeg at fremhæve humoren i mine foredrag, da det altid har haft stor betydning for min arbejdslæde og mine resultater. Humor delen er blevet modtaget rigtig godt af publikum, så nu har jeg taget konsekvensen, og lavet en side der handler om humor på arbejdspladsen.
Siden hedder www.guldhumor.dk - så tag endelig et kig ind på den
Det er www.ondesign.dk der har lavet siden, og jeg er super glad for den...
jeg er også i guld humor jeg ved min virksomhed bliver en succes jeg tror på det , jeg motivere mig både med gang og modgang og bliver konstant bedre og finder nye veje da man kommer med en nytænkning konstant
men en super informations rig siden med masse vis gode humor tips der er vejen mod en den store succes
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Rigtig flot side og spændende koncept :) Jeg vil bare lige fortælle at din top menu og dit top logo går ind over hinanden på min iPad bruger Saferi som browser.
Det var da imponerende viden....om humor, som man ikke tænker meget over i det daglige. Ihvertfald ikke så dybt. Jeg er netop igang med at læse lidt på din hjemmeside.
I forbindelse med mine egne sider har jeg også en blog som kun er oprettet til humoristiske artikler: http://www.apps-android.dk/
Det lidt sjove er at jeg får ret meget god respons på den set i øjne af at den ikke udgør noget specielt.
Fantastisk koncept...god vind fremover.
Super fedt, at du har fundet den helt rette vinkel for dig, og fede udtalelser du har fået :D Kan virkelig godt forstå, du er glad for siden - den ser dejligt professionel og overskuelig ud. Der er nogle få korrektursvipsere, når jeg lige læser igennem, men det er i småtingsafdelingen.
Ønsker dig al mulig held og lykke med dine foredrag - det er inspirerende at høre om nogen, der er i stand til at holde niveauet højt og elske det, de laver.
Rigtig flot side og spændende koncept :) Jeg vil bare lige fortælle at din top menu og dit top logo går ind over hinanden på min iPad bruger Saferi som browser.
Tak for roserne allesammen - det varmer
@Mathias - Tak for det - jeg får lige kigget på det... Sådan skal det jo ikke være
Det er et rigtigt fedt koncept - og så giver det også god mening at glade folk på arbejdet yder bedre og meget mere på arbejdspladsen. Så absolut motiverende :)
Det er desuden en rigtig flot og professionel side du har fået dig - professionel, men på ingen måde tør.