Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Yes - jeg har endeligt fundet min egen vinkel :-)

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Skive
Tilmeldt 25. Aug 08
Indlæg ialt: 952
Fra  Throw-in Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej Aminoer

Jeg har siden 2008 holdt foredrag om arbejdsglæde, motivation og samarbejde... og det går bare derudaf Big Smile

Sidste år begyndte jeg at fremhæve humoren i mine foredrag, da det altid har haft stor betydning for min arbejdslæde og mine resultater. Humor delen er blevet modtaget rigtig godt af publikum, så nu har jeg taget konsekvensen, og lavet en side der handler om humor på arbejdspladsen.

Siden hedder www.guldhumor.dk - så tag endelig et kig ind på den  Big Smile

Det er www.ondesign.dk der har lavet siden, og jeg er super glad for den...

De bedste hilsner

Thomas

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:54
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

jeg er også i guld humor jeg ved min virksomhed bliver en succes jeg tror på det , jeg motivere mig både med gang og modgang og bliver konstant bedre og finder nye veje da man kommer med en nytænkning konstant

men en super informations rig siden med masse vis gode humor tips der er vejen mod en den store succes Big Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 01:00

Pæn side og super godt gået.

Humør er hvad der skal til, og jo du kan sagtens få det hele til at vokse med kun det enkelte ord :)

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 10. Apr 10
Indlæg ialt: 294
Fra  lukket virksomhed Skrevet kl. 03:19

Fantastisk vinkel må jeg sige - og din hjemmeside er blevet flot og elegant, så den kan du roligt være tilfreds med :-)

Venlig hilsen
William Frost 

:o) 

Fra Skive
Tilmeldt 5. Dec 11
Indlæg ialt: 61
Fra  HighHouse.dk SkiveLAN.dk Skrevet kl. 05:01

Rigtig flot side og spændende koncept :) Jeg vil bare lige fortælle at din top menu og dit top logo går ind over hinanden på min iPad bruger Saferi som browser.

Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jun 09
Indlæg ialt: 538
Fra  Androiderne.dk Skrevet kl. 07:43

Det var da imponerende viden....om humor, som man ikke tænker meget over i det daglige. Ihvertfald ikke så dybt. Jeg er netop igang med at læse lidt på din hjemmeside.

I forbindelse med mine egne sider har jeg også en blog som kun er oprettet til humoristiske artikler: http://www.apps-android.dk/
Det lidt sjove er at jeg får ret meget god respons på den set i øjne af at den ikke udgør noget specielt.
Fantastisk koncept...god vind fremover.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:31

Hej Thomas

Super fedt, at du har fundet den helt rette vinkel for dig, og fede udtalelser du har fået :D Kan virkelig godt forstå, du er glad for siden - den ser dejligt professionel og overskuelig ud. Der er nogle få korrektursvipsere, når jeg lige læser igennem, men det er i småtingsafdelingen.

Ønsker dig al mulig held og lykke med dine foredrag - det er inspirerende at høre om nogen, der er i stand til at holde niveauet højt og elske det, de laver.

Mvh.

Julie

Fra Skive
Tilmeldt 25. Aug 08
Indlæg ialt: 952
Fra  Throw-in Skrevet kl. 15:44

Mathias:
Rigtig flot side og spændende koncept :) Jeg vil bare lige fortælle at din top menu og dit top logo går ind over hinanden på min iPad bruger Saferi som browser.

Tak for roserne allesammen - det varmer Big Smile

@Mathias - Tak for det - jeg får lige kigget på det... Sådan skal det jo ikke være Big Smile

Fra Aarhus C
Tilmeldt 2. Oct 11
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 17:52

Det er et rigtigt fedt koncept - og så giver det også god mening at glade folk på arbejdet yder bedre og meget mere på arbejdspladsen. Så absolut motiverende :)

Det er desuden en rigtig flot og professionel side du har fået dig - professionel, men på ingen måde tør.

Fra Glostrup
Tilmeldt 7. Aug 12
Indlæg ialt: 11
Fra  BusinessBooster Skrevet kl. 18:21

Hvor er det SUPER fedt!!

Mange mange gange tillykke!

Det er fantastisk at føle gennembrud. 

Godt du fejre det. 

De kærligste hilsner

Charlotte Lotus SOmmer

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)