Hej Amino! Jeg er en knægt på 16 år, der længe har overvejet at starte en webshop. Jeg har før skrevet indlæg herinde om emnet, men nu har jeg fået følgeskab af en af mine rigtig gode venner, som er 18 år. Vi kunne rigtig godt tænke os at lave en webshop. På kort sigt, fordi det kunne være spændende at prøve noget så nyt og selv stå i spidsen for et projekt, mens på længere sigt at få endnu en rimelig indtægtskilde. Vi hælder klart mest til at starte ud med noget dropshipping, da det umiddelbart er der, der er den mindste økonomiske risiko. Men hvad burde vi gå efter? Som sagt, er vi bare ude på at prøve det - uden at tabe det store på det. Vi har fælles interesser, så vi er åbne overfor alle muligheder. Dog synes vi at dropshipping mulighederne kan være lidt uoverskuelige, derfor søger vi hjælp her. Hvad kan/burde vi vælge, indenfor dropshipping - og hvorfor? Ydermere, har vi endnu et spørgsmål: Hvad vil det koste - samlet sum - at få en webshop op at køre? Altså inkluderet domæne, webshop, evt. dropshipping aftale osv. Vi ved godt det er et svært spørgsmål, men en cirka pris ville være meget dejlig. Håber vi kan få noget hjælp og nogle svar på vores spørgsmål! Venlig hilsen to - forhåbentlig - kommende iværksættere! |
Du kan både finde gode danske dropship leverandører (og europæiske) på mine sider. Så et godt sted at starte :-)