Super fed idé Anders og Halfdan. Er det muligt at få tilsendt PSD'en? Jeg har nogle ret usædvanlige farver på en kommende hjemmeside, og jeg er ret sikker på at der ikke bliver lavet et, som passer til det. |
Bjarke Sandbeck:Iflg cookielovens §3, allerede i indledningen, fremgår det, at enhver bruger skal give samtykke til at der lagres en cookie på brugerens terminaludstyr (PC, smartphone m.v.).
Når jeg kigger ind på den der advokat-side, så bliver jeg på intet tidspunkt bedt om at acceptere cookies.
Der plantes tilmed en Session cookie og en række Google Analytics cookies, hvilket jo så er i strid med loven
Det er uheldigvis den slags der sker når man har mere fokus på linkbuilding end på rent faktisk at hjælpe andre
Dog ikke et negativt ord herfra. Det er en flot infografik, og uden tvivl effektivt.
jeg syntes egentligt bare det er lidt pinligt for netop dette advokat firma at loven IKKE overholdes via denne "plakat" eller på advokatens egen side. Det er svært at tage en advokats rådgivning ok cookie rådgivning alvorligt når han ikke selv overholder den.