Hej alle! Halfdan Timm har besluttet sig for at gøre noget aktivt, når det kommer til den berygtede Cookie-lovgivning. Han har tænkt sig med et slag at fjerne alle bekymringerne og alt besværet for dig, som ejer en webshop eller et andet website. (og jeg har fornøjelsen af at hjælpe ham med projektet på sidelinien :-) ) Vi har brug for din hjælp til at sikre at den her sidder lige i skabet!
Her er planen:
Okay, så vi vil sørens gerne have hjælp og inputs fra dig som shop/site ejer om hvilke ekstra farveskemaer vi skal lave grafikken i - for at den kommer til at se super flot ud indsat på dit website. Herunder er den nuværende version i de to bredder: 640 pixel og 480pixel: Hvilke farver / hvilke websites farver skal vi lave versioner til, så alle kan vælge den perfekte grafik? Alle andre kommentarer og inputs tager vi også i mod med kyshånd. Den her skal bare være perfekt! :-) Mvh Anders Saugstrup |
Har ikke forslag til forbedringer men da jeg ikke har et " skilt" endnu vil jeg da benytte mig af det her når det er så vidt...godt iniativ...