Hej til alle. Jeg ville endlig have sendt en privat besked til Martin, her på amino, men det kan jeg ikke, da Martin sikkert har vildt travlt Det jeg ville høre Martin om er. Onsdag den 18/7 testede de deres nye video udstyr http://www.amino.dk/tv/amino-live-test-session under en live session, ?? jeg ville høre Martin om hvilket video udstyr de hade fået og hvilket program de brugte til at sende live ? Er der nogle af Jer der ude som er tætter på Martin som måske ville høre ham om det, eller måske endnu beder at nogle af Jer viste hvilket udstyr og program de bruger ?? Vi er så tæt på nu, vores studio er stort set helt færdigt og alt er klart, men vi ville rigtigt godt sende det live ud på nettet også, og inden vi bruger 40 til 50.000 kr. på video udstyr, så kunne det være rat at høre hvad andre bruger, det kunne jo være at jeg kunne spare nogle penge 1000 tak på forhånd og hav en SUPER god søndag. Venlig hilsen. Ronnie. Ballobberne.dk |
Der findes en masse streamingtjenester som kan streame for dig. F.eks. livestream.com, ustream.com, justin.tv osv. Mange af dem har reklamer, men dem kan man få væk hvis man betaler et månedlig gebyr(de fleste mellem 50-250 kr).
Af programmer kan jeg nævne f.eks. wirecast som er et pro program, af de lidt nemmere(og billigere) kan nævnes xSplit, som fungerer super godt.
Mht. kamera er jeg ikke helt sikker på hvor meget der behøves. I teorien kan i jo nøjes med et 1080p webcam, men der vil jo så ikke være funktioner såsom zoom, og andre smarte ting.