Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en god nyhedsbrevs expert!

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)
Fra Søborg
Tilmeldt 11. Oct 10
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen,

Tak for linket til themeforest. Det giver om ikke andet noget inspiration til hvordan mit nyhedsbrev kunne komme til at se ud. 

Dog vil jeg følge Søren's råd med at man får lavet sit eget. 

Jeg var kommet lidt i vildrede hvorvidt jeg skulle vælge den gratis løsning hos mailchimp eller betale for det. Men kan godt se at når man ikke ved så meget om nyhedsbreve og den slags, kunne jeg forestille mig at man virkelig kunne gøre godt brug af de servces man får med når man betaler. 

Søren jeg har kontaktet dig omkring design :)

Maj

Hair extensions i remy hår 

Køb clip on hår ekstensions

Fra Denmark - Norway
Tilmeldt 6. Apr 05
Indlæg ialt: 364
Fra  kaffeexpress Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Linella:

Hej igen,

Tak for linket til themeforest. Det giver om ikke andet noget inspiration til hvordan mit nyhedsbrev kunne komme til at se ud. 

Dog vil jeg følge Søren's råd med at man får lavet sit eget. 

Jeg var kommet lidt i vildrede hvorvidt jeg skulle vælge den gratis løsning hos mailchimp eller betale for det. Men kan godt se at når man ikke ved så meget om nyhedsbreve og den slags, kunne jeg forestille mig at man virkelig kunne gøre godt brug af de servces man får med når man betaler. 

Søren jeg har kontaktet dig omkring design :)

Maj

Hej Maj!

Du er også velkommen til at skrive til mig, så sætter vi gerne et design til dig for en god pris.

Og om du skal vælge et gratis system eller betale for det må du selv tage en personlig vudering.

Lad os tage 2 eksempler:

1: Gratis system

Hvis du vælger og gå for den gratis system, så må du tænke hvor mange e-mail adresser har jeg som skal ind i det gratis system? Så vidt jeg husker så for du 3000 e-mail adresser ind i deres system helt gratis og du kan sende ud 4 gang eller sådan noget i måneden. Alt ud over dette skal du betale for.

Ved siden af for du en reklame i bunden, som jeg personligt ikke syntes er heldigt for en seriøs virksomhed som ønsker at markedsføre sig ud med sin kunder. Men det er jo min personlig holdning.

det gratis system, som jeg kender til findes bare på engelsk, og ingen telefon support hvis man vælger (mailchimp) 

2: Betalt system 

Betalt system, for du forhåbentligt vis alle funktioner, og du for som ofte også råd og vejledning af det firma du ønsker at og vælge, her findes flere på markeds i Danmark - Makenewsmail, ubivox osv. 

Du slipper for reklame i dine pæne udsendte nyhedsbreve

Du for telefon support og mail support 

Held og lykke

Martin Leinstein

Martin Leinstein ;) - ha' verdens bedste dag

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har arbejdet med med nyhedsbreve og kan hjælpe dig igennem hele processen.

Du kan købe en kursusdag hos mig på mit kontor i københavn, hvor jeg sætter dagen af til at få dig i gang med at skrive nyhedsbreve.

Kontakt mig på 50451292, hvis du vil høre mere.

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Ps. Du kan få et gratis tip med få faldrebet:

Lad nu være med at bruge tid på design af dit nyhedsbrev her fra starten! Der er langt vigtigere ting, der skal klares først!

Find i stedet ud af, hvordan du får opbygget en fast skare af læsere og hvordan du har tænkt dig at fastholde dem. Det er den største udfordring.

Jeg sender mine mails ud i helt rent tekst uden noget som helst design: Så når de frem, brugeren behøver ikke klikke på "vis billeder" og det hele virker mere naturligt. I hvert fald i flere af mine kampagner. I andre betyder designet noget.

Men som sagt: Din største udfordring er ikke designet af dit nyhedsbrev, så lad være med at bruge for meget energi på det nu! 

...Og mailchimp er i øvrigt et super super godt værktøj til at sende nyhedsbreve.

Fra Vejen
Tilmeldt 22. Mar 11
Indlæg ialt: 373
Fra  MailPlatform Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Sig til, så hjælper vi dig godt i gang ganske gratis -:)

www.mailplatform.dk

Kim

Fra Aarhus/Aalborg
Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 41
Fra  IMENO Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus, jeg er meget uenig da der her er tale om en webshop.

Brug gerne billeder og call to action knapper til webshops og primært tekst til konsulenter el.lign.

Se disse to nyhedsbreve:

1) http://static.smartkids.dk/Newsletters/2012/33/Guy/DK/vans.html?utm_campaign=Vans33&utm_content=11460050216&utm_medium=email&utm_source=newsletter

2) http://v4d5.createsend1.com/t/ViewEmail/r/E34D3712CC583C8E/D7969D802D4EB95C6E86459A008B4B98

Smartguy fungere godt med produktbilleder og Mortens Vadskærs godt med primært tekst. Det samme ville ikke gælde omvendt.

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Søren Lander:

Rasmus, jeg er meget uenig da der her er tale om en webshop.

Brug gerne billeder og call to action knapper til webshops og primært tekst til konsulenter el.lign.

Se disse to nyhedsbreve:

1) http://static.smartkids.dk/Newsletters/2012/33/Guy/DK/vans.html?utm_campaign=Vans33&utm_content=11460050216&utm_medium=email&utm_source=newsletter

2) http://v4d5.createsend1.com/t/ViewEmail/r/E34D3712CC583C8E/D7969D802D4EB95C6E86459A008B4B98

Smartguy fungere godt med produktbilleder og Mortens Vadskærs godt med primært tekst. Det samme ville ikke gælde omvendt.

Læs lige mit indlæg igen.

Jeg har ikke sagt, at et nyhedsbrev kun skal indeholde tekst og jeg har heller ikke sagt, at det er den bedste løsning for hende. Jeg skriver, at jeg personligt ikke bruger billeder: "I hvert fald i flere af mine kampagner. I andre betyder designet noget."

Jeg plæderer ganske enkelt for, at hun får fokus lidt væk fra design og husker at bruge energi på at få planlagt en e-mail strategi, så hun kan få folk til at skrive sig op til nyhedsbrevet og fastholde sine læsere. 

Dette er i mine øjne en klart større udfordring, end at få lavet et design. Men fordi designet er så håndgribeligt, så laver rigtig mange nybegyndere den fejl, at de fokuserer på æstetikken i stedet for at gå holistisk til det, at arbejde med nyhedsbreve.

Tilmeldt 13. Apr 06
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

hej kim

Jeg var egentlig gået i gang med at flytte min gamle email/nyhedsbreve fra apsis til Campaign. Men men synes måske alligevel det er lidt overvældende.... jeg tænkte jeg på amino, mon det er noget du kan hjælpe med?

Mvh Anja

Fra Vejen
Tilmeldt 22. Mar 11
Indlæg ialt: 373
Fra  MailPlatform Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anja,

Det kan du tro.

Gider du udfylde denne:

http://mailplatform.dk/gratis-test-konto/

Så har vi styr på dine oplysninger -:)

Jeg har en ledig tid mandag kl. 09-10, hvis det skal være mig der skal hjælpe dig.

Ellers kan vores support det meste af dagen.

Mit nummer er 42 555 555.

Kim

Fra Grindsted
Tilmeldt 8. Jan 11
Indlæg ialt: 320
Fra  CRC Scriptor Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Maj

Jeg kan kun anbefale makenewsmail - de gør det fantastisk godt og er lette at arbejde med, seriøse og så er deres design super...

Mvh
Carsten

En glad bruger af make N.

Vil du gerne have stærke, konvertérbare tekster - klikker du her 

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)