Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en god nyhedsbrevs expert!

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Linella.

Hvis du vil have en anden til at gøre det for dig, så deler jeg kontor med Søren Lander fra Imeno. Han laver faktisk ikke andet end at designe og udsende nyhedsbreve for andre. Han er ret skarp til det.

Og mange tak til dig Michelle for at anbefale vores workshop. Her kommer Søren Lander også (hvis ikke det lige rammer sammen med, at han bliver far). Han står for den skabelon, man får med i prisen.

Jeg bruger selv både MailChimp og CampaignMonitor og har lavet en lille sammenligning af de to systemer her.

Håber, du finder ud af, hvad du skal bruge

Bedste hilsner

Morten

Fra Søborg
Tilmeldt 11. Oct 10
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten,

Tak for dit svar.

Jeg har været inde og se dit "sommertilbud" på opsætning af nyhedsbreve, hvilket ser rigtig godt ud. Det jeg bare er usikker på er hvor meget designet i virkeligheden betyder? Jeg er lidt bange for at skulle ud og finde en designer - for derefter at finde ud af at opstillingen var "forkert" 

Her har du jo lidt erfaring, så måske du kan rådgive her? 

Ligeledes så jeg din glimrende test af de 2 nyhedsbrevsudsendere, som gjorde mig meget klogere, dog med det forbehold af at jeg så nu ikke ved hvilken af de 2 jeg skal vælge.. Jeg har jo ikke selv den store indsigt i split test og har også "kun" 1100 modtagere til mit nyhedsbrev. På den anden side tiltaler det mig meget af Mailchimp er gratis.

Hjælp! :)

Hair extensions i remy hår 

Køb clip on hår ekstensions

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Tjah... det kan godt være, at MailChimp er gratis, men når man ser på værdien af et nyhedsbrev, så synes jeg godt nok at prisen for CampaignMonitor er latterlig lille. Og MailChimp er jo heller ikke helt gratis. Du "betaler" jo med en reklame i bunden af dit nyhedsbrev.

Men - design - puh... kommer an på, hvad du skal sælge vil jeg sige. Når du har 11.000 modtagere kan du jo split-teste designet. Jeg har lidt erfaring men kun meget lidt, når det kommer til at split-teste design. Du må eksperimentere dig frem og så sørge for at levere noget godt indhold. Det er det vigtigste.

Email marketing er en ret ny disciplin i sammenligning med traditionelt salg. Vi er alle mere eller mindre grønskollinger. Kast dig ud i det ;-)

/Morten

Fra Vejen
Tilmeldt 22. Mar 11
Indlæg ialt: 373
Fra  MailPlatform Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er helt enig med dig Morten.

Der er aldrig noget, som jeg skrev tidligere, der er helt gratis - det skulle da lige være solskin -:)

Kim

Fra Søborg
Tilmeldt 11. Oct 10
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim jeg tror der er mange danskere der er dybt uenige omkring dit udsagn omkring sol er gratis. 

Der er i hvert fald rekord mange der har måtte betale i dyre domme for at komme sydpå hvor man har en chance for at solen skinner igennem Smile

Morten jeg må lige undersøge lidt nærmere.

Maj

Hair extensions i remy hår 

Køb clip on hår ekstensions

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Husk blot at der er ting du ikke får med i den gratis pakke mailchimp tilbyder
http://mailchimp.com/pricing/free/
Personligt ville jeg ikke kunne undvære social deling
Inbox checker eller auto responders
Fra Søborg
Tilmeldt 11. Oct 10
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper,

Tak fordi du deler ud af din erfaring. Det er godt at høre :)

Maj

Hair extensions i remy hår 

Køb clip on hår ekstensions

Fra Aarhus/Aalborg
Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 41
Fra  IMENO Skrevet kl. 23:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak fordi du anbefalede mig Morten, jeg giver en fredagsøl i morgen Yes

Linella> Du er meget velkommen til at kontakte mig hvis jeg skal hjælpe dig med dit nyhedsbrevs-design.

Tlf.: 24646054
Mail: sla@imeno.dk

Smile

Fra Miami Beach, FL - USA
Tilmeldt 24. May 06
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 00:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Mailchimp er ok.... De danske løsninger de pakker på dig er ok men ikke perfekte... For design køb dem på www.themeforest.net ;)

Fra Aarhus/Aalborg
Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 41
Fra  IMENO Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er enig i at Mailchimp er ok - og endda gratis hvis du har max 2.000 modtagere. Dog er jeg mere vild med Campaign Monitor fordi det er nemt at splitteste indhold og ikke kun emne

Jeg er også enig i at Themeforest er en mulighed for at komme billigt i gang med et et rimeligt design - bare tilpas farven og indsæt dit eget logo.

Men themeforest er ikke vejen frem hvis du vil have et unikt design der er tilpasset din virksomhed/hjemmesides identitet og det indhold du vil sende.
Og så skal man være opmærksom på at de fleste email templates på themeforest er over 600px brede - det resultere i horisontalt scroll i mange mailsystemer, hvilket ikke er super glamourøst. Og knapperne er typsik statiske med engelsk tekst som "Read More" hvilket ikke er optimal "call to action" tekst Smile

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)