Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

CMS er jo fantastisk

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Brønshøj
Tilmeldt 1. Oct 06
Indlæg ialt: 446
Skrevet kl. 00:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære Jannie

Set ud fra mine briller så:
Så tror jeg at vi har en meget identisk målgruppe.
Du er et brand idag. Jeg kendte godt dit produkt og mener da også at have set det i flere blade (eller er det mig-er lidt træt)
Som jeg ser det skal du til at underbygge dit brand og i den forbindelse ser jeg det næsten som et must, hvis firmaet har plads til den økonomiske tilsætning, af modeller. Det ville klart gøre det endnu bedre.
Så ja, jeg tror det ville gøre en stor forskel at sætte ansigt på dit produkt og gøre det mere fuldendt i kommunikationen til kvinderne og mændene.
Da jeg kun har forhandler, ved jeg at det også her ville have en betydning - at komme med det lækre katalog. Det gør det nemmere for dem at sælge, fordi der et klart signal om at det er proffesionelt. Der er mange der har det som en hobby og ikke har det samme prisleje osv.

Dog vil jeg lige understrege at det sagtens kan gå uden.

Jeg ville ikke bruge mig selv og vil derfor heller ikke anbefale dig at bruge dig selv, som model. Derimod skal du finde en eller flere modeller der matcher din målgruppe og underbygger dit produkt.
Omkring priser så tror jeg, så længe det kun er din butik der forhandler, at det ville være godt at se priser. Men du kan jo se om der kommer for mange mails med spørgsmål om priser

Omkring juletræet er jeg fuldstandig enig - mente mere om du har nogle øreringe der kan hamle op med dit halskæde design, ikke som sæt, hvis ja, så vis dem for pokker
Og så er det snork herfra

Anne Fogel - smykker med mod
Tilmeldt 12. Mar 07
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære Anne,

 

Du skriver - "Dog vil jeg lige understrege at det sagtens kan gå uden." - og det er også meldingen fra Pia Krondal og en række andre kvinder, jeg har talt med.  Og den melding holder jeg fat i her og nu, for der er så mange nødvendige investeringer.

Jeg ville virkelig gerne finde en moden kvinde med stærk udstråling, for jeg er helt enig i dine betragtninger. Men her og nu må jeg prøve, at lade mig nøje med rene produktfotos og torsos.  Alting koster - og jeg har søgt at lave en prioriteringsliste over mine ønsker.  Eftersom jeg ikke har forhandlere, har jeg vurderet, at første prioritet var en indbydende hjemmeside, og valgte derfor et cms system fra brief.dk samt en god fotograf . Næste projekt bliver at koble en netshop på sitet.  Måtte jeg en dag få forhandlere, er jeg helt enig med dig - lækkert katalog er et must.

At jeg selv har figureret på nogle billeder sker efter nøje overvejelse. Smykker skal ses på, for at man kan danne sig et ordentligt indtryk.  Da min økonomi begrænser mig, må jeg prøve at tænke alternativt.  Der er ikke mange, der bruger sig selv som "branding", så alene der skiller jeg mig ud.  Og jeg tør gøre det. For også jeg er en individuel kvinde - og står ved mig selv - velvidende, at jeg ikke er modeltypen  .  Dog har jeg ikke spor lyst til at lægge "fjæs" til alle billeder, så jeg kører rene produkter, torsobilleder - og mig selv på enkelte - bare for at gøre det mere levende.  Når jeg bliver stor, hyrer jeg selvfølgelig en skøøøn model.  

Jeg har annonceret en del i de lokale aviser, men synes ikke det giver pay off.  Har derfor nu bestilt kildevand med min egen etiket fra Private Label.  Den placerer jeg på fitnesscentre, frisører, skønhedsklinikker m.v. i lokalområdet - i forventning om, at det skaber større opmærksomhed end annoncer.

Glæder mig at du har bemærket mine ting i diverse blade og magasiner.  Men det er nogle år siden Anne.  Dengang havde jeg et PR-bureau koblet på og jeg var ikke altid glad for den sammenhæng mine ting blev vist i - så det droppede jeg.  Men ét af mine nye projekter kommer i Børsen i morgen .

Personligt er jeg ikke til store øreringe, så dem laver jeg faktisk kun på forespørgsel .... derfor ingen billeder på sitet.

Ingen ud over dig har nævnt noget om priser, så foreløbig holder jeg fast ved den nuværende linie.

Tak for din tid

Mange hilsner fra

Jannie

 

PS.  Hvis mit indlæg kommer lidt i hop og spring - og nogen ting ude af kontekst, så bær over med mig.  Jeg er ikke vant til at forklare mig i skrift - og kan ikke lige finde ud af at klippe ud og fremhæve, som mange af jer andre driftige aminoer.

 

 

  

 

 

Tilmeldt 12. Mar 07
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Hey Hulahoppige, Anne og Pia,

Tak for jeres tilbagemeldinger - både omkring hængebryster, fotovinkel og kraven/halsen på forsiden . Det aktuelle torsobillede bliver skiftet ud i nærmeste fremtid.  Har booket fotograf medio juli og umiddelbart efter kommer der nyheder på sitet.

Mange hilsner fra Jannie

Fra Brønshøj
Tilmeldt 1. Oct 06
Indlæg ialt: 446
Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære Jannie

 

Jeg tror ikke jeg har formuleret mig klart nok, er også bedst til den mundtlige kommunkation 

Dine billeder fungere fint og ser lækkeret ud.
Omkring posering som model, mente jeg mere i forhold til hvis du skulle lave katalog. Omkring de billeder du har på sitet i dag af dig selv, fungere jo og er i mine øjne vigtige.

Er du helt sikker på at du ikke har været i, i år? Jeg har en masse blade liggende og ret sikker på at jeg har set det i år...... Har selv prøvet at være uvidende og så sidde og gasse ud en fuldkommen identisk kopi - så var det min egen
Jeg tror du har knald i den rigtige planlægning. Hvis du har spørgsmål, som jeg kan være behjælpelig med, omkring forhandler - så pibber du bare 

God vind

Anne Fogel - smykker med mod
Tilmeldt 12. Mar 07
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Du er en perle Anne!  Jeg slår på tråden en dag - kunne være skønt at møde dig live

Mange hilsner fra Jannie

Fra Brønshøj
Tilmeldt 1. Oct 06
Indlæg ialt: 446
Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :
I lige måde og du skal være velkommen

 

Anne Fogel - smykker med mod
Fra Skovlunde
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 405
Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 21-06-2007 21:26:45 Forfatter: Jannie Bak
Men ét af mine nye projekter kommer i Børsen i morgen .




 

... uuuuh ... må da have fat i Børsen i dag, så jeg kan se det  

 

 

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)