Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan ser fremtiden ud for Facebook?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad tror du?

Facebook startede i 2004 - og deres tal for Juni 2012, ses herunder.

Hvor tror du Facebook er - og hvordan bruger vi det i 2020? Big Smile

----------------------------------------------------------------------------

Employees

3,976 employees at the end of June 2012.

Statistics

955 million monthly active users at the end of June 2012. 
Approximately 81% of our monthly active users are outside the U.S. and Canada.
552 million daily active users on average in June 2012. 
543 million monthly active users who used Facebook mobile products in June 2012.

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror, at vi, som USA er ved hopper 33/33/33 imellem twitter, facebook og et andet revolutionerende program som går online...

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

I 2020 er det dødt. Jeg tror bare der skal et lille puf fra noget bedre til at slå facebook omkuld. Se f.eks. hvordan MySpace reagerede på faceook; det forsvandt næsten fra landekortet. Det samme tror jeg sker for facebook før eller siden!

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 122
Fra  Budskab Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er egentlig ikke uenig i at facebook nok bliver slået af pinden... det er meget sandsynligt... samtidig har det bare bidt sig meget bedre fsat end MySpace gjorde... 

Personligt har jeg svært ved at se hvor Google+ ikke kan tage en større del af den kage.. det er - in my humble opinion - et meget mere lækkert produkt.

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Facebook er vel ligesom alle de andre sociale medier. Hippe så længe det er nyt. På et eller andet tidspunkt bliver det vel nok kedeligt, eller der kommer for mange regler som folk ikke vil acceptere etc..

Og skulle der komme en konkurrent som har noget nyt som FB ikke har, så vil folk jo springe derover for at prøve det. Og derfra må det jo så være, om det nye produkt er bedre eller ej.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Holstebro
Tilmeldt 8. Nov 09
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror Facebook består - medmindre der skulle komme et meget bedre alternativ.

Men lige nu kan jeg ikke se hvordan man kan gøre det meget bedre, og jeg personligt ville ikke bare skifte platform nu, fordi jeg efter flere år er ved at have mit netværk på plads på en platform, og kan følge venner, veninder og bekendte derinde. Så skulle man til at starte helt forfra, fordi nogen ikke skifter på samme tid som dig osv. osv.. Men der kan ske mange ting Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg håber denne tråd er her om 10 år hehe så vi kan gå tilbage og se... det er så spændende synes jeg. Tingene sker så hurtigt - men grundlæggende vil jeg vel gerne være der hvor mine venner og netværk er. I dag bruger jeg kun Facebook privat, Amino til ideer og netværk. Og LinkedIn når det skal være lidt mere professionelt, erhvervsorienteret. Twitter og google+ er jeg aldrig kommet til, da ingen af mine venner bruger det ret meget :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Nov 09
Indlæg ialt: 303
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg tror altid facebook er der , selvfølgelige kommer der nye på markedet men markedet vokser jo også så vis anden større tror jeg mere på fordi markedet vokser og nye behov og vis facebook falder tror jeg ikke på de vilde drastiske falde

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)