Jeg synes dog at jeres logo ser meget amatøragtig ud.
Vi har mere end 2 års erfaring i at lave logoer mm. Hvis i/du skal have lavet et nyt logo tager i bare fat i os på mail -
Kasper@ehandballmanager.com
Ps. Vi har en kampagne kørende i øjeblikket der lyder på - 1 logo 300 kr, tilfredshedsgaranti -
jeg kunne ikke finde på siden virksomheds info hvor er jeres adresse , mail , cvr nummer og gerne et telefon nummer , jeg ville simpelthen ikke tør handle med nt vis der ikke er visse informationer på siden
få lavet de social logoer i sine farver google plus , og facebook blå farve den nederste på siden som næsten ikke kan ses
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
jeg kunne ikke finde på siden virksomheds info hvor er jeres adresse , mail , cvr nummer og gerne et telefon nummer , jeg ville simpelthen ikke tør handle med nt vis der ikke er visse informationer på siden
få lavet de social logoer i sine farver google plus , og facebook blå farve den nederste på siden som næsten ikke kan ses
Tak for kommentaren jeg vil hurtigst muligt få sat disse oplysninger ind. CVR. nr. står i bunden af siden, men de skal måske sættes et sted hen, hvor det er mere synligt.
Kan godt se det med facebook også noget jeg vil få rettet.
Hvis i har lyst er i selvfølgelig meget velkomne til at prøve systemet
BackupBox er Danmarks billigste tilbyder af online backup
25 kroner om måneden eller 250 kroner om året. BackupBox.dk
Er det firmaer eller Private? Umiddelbart vil jeg tro det er Private?
Der mangler et telefon nr på siden. Kan fåes billigt hos firmafon.
Hvordan er jeres support hvis kunderne har brug for hjælp? Her tænker jeg på åbnings tiderne til supporten. Hvornår påbegynder i fejl henvendelsen. Hvad kan i love kunderne? Hvad er jeres oppetids garanti? I skal helt klart have nogle SLA'er på plads (serviceaftaler) Det er mega vigtigt. Jeg kan godt hjælpe jer med mange af tingene.
Er det firmaer eller Private? Umiddelbart vil jeg tro det er Private?
Der mangler et telefon nr på siden. Kan fåes billigt hos firmafon.
Hvordan er jeres support hvis kunderne har brug for hjælp? Her tænker jeg på åbnings tiderne til supporten. Hvornår påbegynder i fejl henvendelsen. Hvad kan i love kunderne? Hvad er jeres oppetids garanti? I skal helt klart have nogle SLA'er på plads (serviceaftaler) Det er mega vigtigt. Jeg kan godt hjælpe jer med mange af tingene.
Har i nogle gode råd til håndtering af opkald. Som Jeppe skriver, er vi studerende og passer derfor vores skole i dagtimerne ;) Selvom Firmafon både er billig og smart løser det jo desværre ikke vores problem med variende telefontider :) Udover det er det en genial løsning!