Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kommenter mit nye website BackupBox.dk

Side 4 ud af 4 (35 indlæg)
Fra Odense N
Tilmeldt 10. Nov 11
Indlæg ialt: 86
Fra  JED it- & teleservice Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Bjørnskov:
håndtering af opkald. Som Jeppe skriver, er vi studerende og passer derfor vores skole i dagtimerne

Hejsa..

Der er et par udmærkede firmaer der tager sig af telefonpasning, fx. Telesvar.dk og Prontocallcenter.dk, prøv at tage fat i dem og hør om de ikke kan hjælpe i dagtimerne :-)

Mvh. Jesper

Fra Esbjerg
Tilmeldt 17. Jun 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 00:12

Udover at det desværre ligger ud over nuværende budget, er den slags telefonpassere ikke også lidt irriterende og upersonligt for kunden? Jeg tænker hvis kunden har et problem der skal løses over telefonen, skal det vel gøres nu, og ikke når vi engang får fri og besked.

Fra Kbh
Tilmeldt 4. Jul 10
Indlæg ialt: 315
Fra  Dansave Backup Skrevet kl. 00:26

Martin Bjørnskov:

Udover at det desværre ligger ud over nuværende budget, er den slags telefonpassere ikke også lidt irriterende og upersonligt for kunden? Jeg tænker hvis kunden har et problem der skal løses over telefonen, skal det vel gøres nu, og ikke når vi engang får fri og besked.

Det er bedre end I slet ikke tager telefonen. Smile Da i alligevel ikke kan yde support med det samme, så vil det være smart at der er nogen som kan tage jeres tlf og kan opret sager til jer. Så kan I ringe tilbage til kunden hurtigst muligt når I kan. Som sagt når i alligevel ikke kan yde support med det samme, må i nøjes med at jeres kunder kan oprette sager.

Fra Odense N
Tilmeldt 10. Nov 11
Indlæg ialt: 86
Fra  JED it- & teleservice Skrevet kl. 00:30

Hej Martin

Du fortæller at I har et problem med varierede telefontider. Mit forslag til jer er at benytte en professionel telefonpasser, I er hermed sikret at telefonen tages.

Jeg vil mene at disse telefonpassere professionelt vil præssentere sig som om de var ansat i jeres virksomhed, og tilmed være jeres "mand" 100%, i de sekunder de har jeres kunde i røret. Enhver kunde vil have foståelse for at de bliver ringet tilbage af en kompetent support (dig) så snart det er muligt, hvis blot kunden kan komme igennem på en telefon og få den besked af et "levende menneske".

Martin Bjørnskov:
den slags telefonpassere ikke også lidt irriterende og upersonligt for kunden

Jeg vil måske nok mene at det er lidt fordomsfuldt, at dømme telefonpassere som irriterende og upersonlige... De tager trods alt telefonen og løser dermed den opgave som du ikke selv har prioriteret medens du er i skole. :-)

Held og lykke med projektet!

/Jesper

Fra Askeby
Tilmeldt 29. Mar 09
Indlæg ialt: 492
Fra  Pronto Callcenter Skrevet kl. 14:31
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

vi er overhovedet ikke irriterende :-)

Du er til hver en tid velkommen til at afprøve os her hos Pronto.

Vi giver altid 14 dages gratis og uforpligtende prøvetid, special service for you i dagens anledning og fordi I er helt nye:

du får en måned!

Bemærk i øvrigt at opsigelsesperioder og abonnementer er et ukendt begreb her hos os.

I øvrigt kan jeg godt lide siden, den er meget simpel og overskuelig.

Telefonpasning her.

Ingen binding, intet abonnement, 14 dages gratis og uforpligtende prøveperiode

Side 4 ud af 4 (35 indlæg)