Filmen behøver ikke at autospille. Men bare den fanger hurtigt og man ved det er en introfilm med et stort afspil logo i midten så vil man automatisk trykke på den hvis man søger den info.
Jeg kunne godt forestille mig en animationfilm af en art ville være helt perfekt. På en simpel måde forklare hvad det hele går ud på. Jeg har ikke nogen ide om hvad det koster at få lavet sådan en ude i byen, men det er helt sikkert noget der ville kunne forøge jeres salg.
Jeg kunne godt forestille mig en animationfilm af en art ville være helt perfekt. På en simpel måde forklare hvad det hele går ud på. Jeg har ikke nogen ide om hvad det koster at få lavet sådan en ude i byen, men det er helt sikkert noget der ville kunne forøge jeres salg.
Ja vi synes også selv det kunne være fedt problemet er bare, at vi er studerende, så vi vil gerne have firmaet nogenlunde op at køre før vi lægger for mange penge i det, selvom det kan være svært at gøre.
BackupBox er Danmarks billigste tilbyder af online backup
25 kroner om måneden eller 250 kroner om året. BackupBox.dk
Personligt vil jeg ikke turde overlade min backup til et selskab der kan opsige mit abonnement "efter eget skøn" med 30 dages varsel.
<kopi fra siden> BackupBox kan efter eget skøn opsige et abonnement med 30 dages varsel. Opsigelsen vil blive sendt per e-mail til den e-mail, som er registreret til kunden. Kundens forudbetalte beløb vil naturligvis blive tilbagebetalt i forhold til kundens resterende abonnementsperiode. </kopi fra siden>