Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er du HÅNDVÆRKER og vil du deltage i test af et nyt koncept for håndværkere, det er GRATIS at deltage!!!

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 2. Aug 12
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Allerførst indrømmet, dette er en "testbruger" vi har oprettet grundet vor pilotprojekt, her i tester tråden. Vi har en anden bruger her på AminoSmile Så er det på plads, og intet fejet ind under gulvtæppet? (hvem var det lige der sagde dette Big Smile )

Vi har udviklet et nyt pilotprojekt, som mange håndværkere kan få meget gavn af, men inden vi lancerer dette, ønsker vi at få nogle testbrugere tilknyttet, som kan fortælle os hvilke fejl vi garanteret har i konceptet, for selv om vi kender branchen ud og ind, er det altid rart med flere øjne og hjerner til at belyse, og gennemgå projektet. Især positiv kritik er enorm velkommen, samt selvfølgelige konstruktive forslag.

Vi har allerede  firmaer tilknyttet som testere, men de er fra samme fag, og ønsker derfor især, at murerfirmaer samt et tømrerfirmaer melder sig. Andre kan også gerne komme i betragtning (Entreprenører, El, vvs, malere o.s.v.).

Og vi ved godt hvad løber-kopskifte, kehlparti, megger, isiflo, proctorværdi , o.s.v. betyder, så fagligheden er ikke den værste (fem fag i udtryk).

Uden gyldig CVR. nummer som håndværker, er henvendelse unødvendig.

Vi ser frem til en sjov, og forhåbentlig givtig test periode for alle parter, som vil strække sig over ca. 14 dage - tre uger.

Skriv et indlæg så vi kan kontakte jer, eller send en PB.

Alle får svar meget hurtig.

venlig hilsen

Pilotprojekt

Fra Kokkedal
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 80
Fra  Sibl Solutions ApS Skrevet kl. 22:40

Lyder spændende :)

Tilmeldt 3. Mar 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:51

Hej Pilotprojekt

Jeg er frisk, send gerne en mail med flere oplysninger, hm-andersen@live.dk

Med Venlig Hilsen

Henrik Andersen

Tilmeldt 2. Aug 12
Skrevet kl. 18:35

hm-andersen@live.dk:

Hej Pilotprojekt

Jeg er frisk, send gerne en mail med flere oplysninger, hm-andersen@live.dk

Med Venlig Hilsen

Henrik Andersen

Går ud fra du er håndværker Smile

Så vil vi gerne have dit CVR nummer, bare send den via PB

Vi kunne godt bruge lidt flere henvendelser.....

mvh

Pilotprojekt

Fra Horsens
Tilmeldt 7. Feb 06
Indlæg ialt: 341
Skrevet kl. 18:56

Tror ikke. at i har PM slået til.

/ Claus

Tilmeldt 2. Aug 12
Skrevet kl. 20:02

Roscoe:
Tror ikke. at i har PM slået til.

Utrolig vi kan glemme det, ikke flere øl til den mand Big Smile

Men kom frisk, alle i friske håndværkere

mvh

Pilotprojekt

Tilmeldt 3. Mar 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:58

I kan sagtens få mit cvr nummer, jeg tænker bare jeg gerne vil have lidt info inden jeg udlevere personlige oplysninger, i er meget hemlighedsfulde omkring hvem i er og det vækker selvfølgelig noget mistro, hvis i gerne vil holde ideen i en lukket kreds, kan i bare sende mig info på min mail eller som PB.
Jeg er selvfølgelig håndværksmester, helt nøjagtigt tømrermester og har været det i snart 15 år, min erfaring har vist mig gennem årene at en ide der samtidig skal være en hemmelighed, er en ide der aldrig bliver til noget.
/ Henrik

Tilmeldt 2. Aug 12
Skrevet kl. 22:14

hm-andersen@live.dk:
I kan sagtens få mit cvr nummer, jeg tænker bare jeg gerne vil have lidt info inden jeg udlevere personlige oplysninger, i er meget hemlighedsfulde omkring hvem i er og det vækker selvfølgelig noget mistro, hvis i gerne vil holde ideen i en lukket kreds, kan i bare sende mig info på min mail eller som PB.
Jeg er selvfølgelig håndværksmester, helt nøjagtigt tømrermester og har været det i snart 15 år, min erfaring har vist mig gennem årene at en ide der samtidig skal være en hemmelighed, er en ide der aldrig bliver til noget.
/ Henrik

Ideen er ikke en decideret hemmelighed, men årsagen til CVR er selvfølgelig at sortere dem fra der IKKE er håndværkere. Og dem kan vi hverken bruge, eller spilde tid på. Og vi har sendt dig en PB /Henrik.

Kom nu frisk med flere henvendelser, især murere, hvad laver i, rejsegilde Stick out tongue

mvh

Pilotprojekt

Tilmeldt 2. Aug 12
Skrevet kl. 14:56

Der bliver spurgt om hvornår der kommer info til dem der har henvendt sig.

På tirsdag d. 07.08.2012 sidst på dagen, eller onsdag om formiddagen SENEST. Info bliver sendt pr. mail.

Vi giver den lige et par dage til, i håb om at der er et par håndværkere der lige vågner op Smile

mvh.

Pilotprojekt

Fra Horsens
Tilmeldt 7. Feb 06
Indlæg ialt: 341
Skrevet kl. 17:05

slettet..og sendt i pM

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)