Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dandomain & Scannet osv. begrænsninger?

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kirsten,

jeg burde måske bare have listet de ting op, der IKKE er med fra start i en DanDomain shop - og udeladt prisen, skal beklage hvis det skaber forvirring.

Og forøvrigt er vores løsning også med hosting, det burde jeg måske have skrevet.

God aften

Med venlig hilsen

Thomas

Fra Odense
Tilmeldt 1. Jan 12
Indlæg ialt: 393
Fra  Babytoys.dk Skrevet kl. 21:14
Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 21:16

Mads Herlev:

Hej Thomas!

Jeg har selv en dd webshop. Gør den det ved min shop: www.babytoys.dk?

Mange hilsner

Mads

Nej.

Fra Vejen
Tilmeldt 9. Mar 08
Indlæg ialt: 511
Fra  Jacob Leander ApS Skrevet kl. 21:36
Kirsten E:

Jeg har en Scannet shop, og den er jeg glad for (jeg købte den faktisk af  Thomas Rosenstand tilbage i 2005). Selvfølgelig er der nogle begrænsninger, og sådan er det, når man vælger standard/rammesystemer. Du kan fx ikke flytte menuen til højre side - den er født i venstre side, og det lever jeg fint med.

Der er sikkert ting man ikke kan, men jeg har endnu ikke fundet noget, jeg ikke kan leve med.

MVH
Kirsten

Det er korrekt at der er store begrænsninger i ScanNets gamle shop, men i Webshop2 er der faktisk ingen designbegrænsninger.

Der findes mange store shops som kører fint på både Dandomain og ScanNet shops, så det kan sagtens lade sig gøre :-)

Google optimering (SEO og Google Ads)

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1318
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 23:23

Jacob Leander Christensen:
Det er korrekt at der er store begrænsninger i ScanNets gamle shop, men i Webshop2 er der faktisk ingen designbegrænsninger

Hej Jacob

Der er begrænsninger, men hvis de er store, vil jeg gerne vide, hvor de er. Ethvert standard/rammesystem har sine begrænsninger - kunsten er, at finde ud af, om man kan leve med dem.

MVH
Kirsten

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Fra Aarhus N
Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 423
Fra  Jens Juul Nielsen Skrevet kl. 23:29

Jacob har i princippet ret - der er ingen begrænsninger i det. Har du problemer med layoutet, som Scannet leverer, så kan du via fx jQuery flytte elementerne rundt på siden. Det har lavet flere gange for en af mine rigtig gode samarbejdspartnere.

Fra Vejen
Tilmeldt 9. Mar 08
Indlæg ialt: 511
Fra  Jacob Leander ApS Skrevet kl. 11:45
Jens Juul Nielsen:

Jacob har i princippet ret - der er ingen begrænsninger i det. Har du problemer med layoutet, som Scannet leverer, så kan du via fx jQuery flytte elementerne rundt på siden. Det har lavet flere gange for en af mine rigtig gode samarbejdspartnere.

Vær opmærksom på at jeg taler om ScanNets nye shop "Webshop2", hvor der er designfrihed, så man ikke behøves lave en masse krumspring for at lave et flot design.

Google optimering (SEO og Google Ads)

Tilmeldt 10. Apr 12
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 15:09

Jacob Leander Christensen:
Vær opmærksom på at jeg taler om ScanNets nye shop "Webshop2", hvor der er designfrihed, så man ikke behøves lave en masse krumspring for at lave et flot design.

Når jeg kigger på scannets webshop2 står der en masse ting den kan under funktioner.. men er det ikke alt sammen moduler man skal tilkøbe eller følger de med når man køber webshop2? 

Til alle andre: Det er super fedt at se og høre jeres erfaringer og råd mht valg af shop! Fortsæt endelig hvis i mener der er mere jeg burde vide! Hvad med ting som shopify? Er det samme princip som de andre nævnte sites og samme begræsninger?

Mvh Kevin.

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 15:21

En hurtig gennemgang af Scannet webshop2 siger, at disse moduler skal tilkøbes:

Avanceret design - designskabeloner og mulighed for eget design
ScanNet Betalingsmodul
PayPal modul
B2B / Avanceret rabat
Gavekort
Rabatkupon
Import & eksport
Multiadmin

Jeg har ikke medtaget pris på modulerne.

Shopify skal du op i premium for at få alle faciliteter - her er dog stadig begrænsninger. Prisen for shopify premium ligger på ca kr 1.000,- pr. md.

Tilmeldt 10. Apr 12
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 15:25

Thomas:

En hurtig gennemgang af Scannet webshop2 siger, at disse moduler skal tilkøbes:

Avanceret design - designskabeloner og mulighed for eget design
ScanNet Betalingsmodul
PayPal modul
B2B / Avanceret rabat
Gavekort
Rabatkupon
Import & eksport
Multiadmin

Jeg har ikke medtaget pris på modulerne.

Shopify skal du op i premium for at få alle faciliteter - her er dog stadig begrænsninger. Prisen for shopify premium ligger på ca kr 1.000,- pr. md.

Behøver hverken multiadmin(kun mig selv der skulle kunne logge ind) eller paypal men kan se at det næsten ikke kan betale sig ift en "skræddersyet" shop

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)