Tit og ofte når man læser herinde når folk søger webshops så påpeger andre aminoer ofte at sider som Dandomain og Scannet osv. ikke er holdbare løsninger pga begrænsninger men nu er jeg simpelthen nød til at spørge! Hvilke begrænsninger har disse shops fra disse sites? Umiddelbart kan man jo have en shop i lang tid hos en af de nævnte før man er i nærheden af beløbet for en "skræddersyet" webshop så er der ikke en venlig sjæl der vil forklare mig hvori det "dårlige" ligger i disse shops? Udover at du ik ejer shoppen og kan tage den med dig hvis du beslutter dig for det. Det er på ingen måde for at tale ned om nævnte sites men jeg er bare oprigtig interesseret i hvorfor en del ikke anbefaler det til en ny startende iværksetter? Mvh Kevin. |
Hej Kevin.
Jeg har selv en dandomain shop, og hvis du ikke har arbejdet med webshops før, vil jeg klart tage sådan en. Prøv deres demo og se hvad den kan. Jeg synes at dandomain er godt trods deres begrænsninger. Du får svar iden for 1 time på deres support, også en fredag aften kl. 20. Det er jeg rigtig glad for. Det for du f.eks. hvis du kører en magento shop. Nogle af deres begrænsinger er jo at du ikke selv kan udvikle på systemet. Jeg kan ikke komme ind på alle begrænsninger, men hvis det er første gang så vil jeg klart tage sådan en!
Mange hilsner
Mads Herlev