Jeg har ikke prøvet at købe et , men det lyder jo som en fantastisk idé , da du så har tiden til at opbygge en god side i de år , og så endelig i år 2016 så vil dine hits eksplodere = mange penge :)
satser da på.. går nok igang allerede om et lille år vil jeg tro... har lige et kæmpe projekt jeg har gang i pt. som jeg simpelthen ikke kan miste focus fra da det går nok hen og bliver mit "baby" og indtægtskilden til fremtidige projekter.
Men tror jeg vil prøve at gå den vej med fremtidige ting som test og se om det kan give en vis fordel. Der kommer jo mange fremtidige arrangementer og ikke kun sportsmæssige der allerede er fastlagt og så er det vel bare og give den gas på dem og burde give en vis pondus når arrangementerne går i gang
Jeg har indimellem en skide god idé, købet et domæne - og dropper ideen... Domænet får jeg så bare ikke fjernet, så der betaler jeg lystigt de næste mange år for min skøre idé :P
Jeg har indimellem en skide god idé, købet et domæne - og dropper ideen... Domænet får jeg så bare ikke fjernet, så der betaler jeg lystigt de næste mange år for min skøre idé :P
En af grundene til at jeg har lavet en siden om fodboldspilleren Viktor Fischer, er netop det med at man får et forspring i forhold til søgemaskinerne. Viktor Fischer er lige nu kun 18 år og stadig ikke særlig kendt, men når han om nogle få år forhåbenligt får sit gennembrud hos Ajax, på det danske landshold, Champions League osv, så kommer det til at vælte ind med søgninger - og så håber jeg, at det forspring jeg havde i forhold til konkurrenterne kan være medvirkende til at de fleste havner på min side.
Synes selv det bliver spændende at se, hvordan denne taktik virker..
Ja, og der har også været nogle jeg har fortrudt eller været heldig at få bedre versioner af. Det har mest været .dk domæner, men fremover vil jeg mest satse på .com domæner.
Vil lige fremhæve det her indlæg på Google+ med Anders Saugstrup.