Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen der har købt domæner de først kan bruge år senere?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Kalundborg
Tilmeldt 14. May 05
Indlæg ialt: 539
Fra  HosKejser Skrevet kl. 05:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Som overskriften siger, vil jeg godt høre om nogle af jer har prøvet det at købe et domæne som man rent praktisk først kan bruge flere år senere?

Jeg har købt et fint .com domæne som jeg først kan bruge til OL i Rio i år 2016. - så lidt et sats måske

Supply Chain blæksprutte

Fra Sønderborg
Tilmeldt 4. Jun 12
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 06:21

Jeg har ikke prøvet at købe et , men det lyder jo som en fantastisk idé , da du så har tiden til at opbygge en god side i de år , og så endelig i år 2016 så vil dine hits eksplodere = mange penge :)

Fra Kalundborg
Tilmeldt 14. May 05
Fra  HosKejser Skrevet kl. 07:13

satser da på.. går nok igang allerede om et lille år vil jeg tro... har lige et kæmpe projekt jeg har gang i pt. som jeg simpelthen ikke kan miste focus fra da det går nok hen og bliver mit "baby" og indtægtskilden til fremtidige projekter.

Men tror jeg vil prøve at gå den vej med fremtidige ting som test og se om det kan give en vis fordel. Der kommer jo mange fremtidige arrangementer og ikke kun sportsmæssige der allerede er fastlagt og så er det vel bare og give den gas på dem og burde give en vis pondus når arrangementerne går i gang

Supply Chain blæksprutte

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 08:37
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg har indimellem en skide god idé, købet et domæne - og dropper ideen... Domænet får jeg så bare ikke fjernet, så der betaler jeg lystigt de næste mange år for min skøre idé :P

Fra Kalundborg
Tilmeldt 14. May 05
Fra  HosKejser Skrevet kl. 09:24

jeg holdte også på mine domæner før i tiden.. men fik taget mig selv i nakken og gentegnede ikke igen.

Men nu når jeg har fået lyst til online biz igen.. så hamstre jeg domæner til fremtidige projekter.. MEN kun til projekter jeg ved bliver til noget.

Havde selv 40-50 domæner på et tidspunkt hvor jeg brugte 10 af dem.

Supply Chain blæksprutte

Fra Aars
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 176
Skrevet kl. 09:28

Tom Frank Christensen:
Jeg har indimellem en skide god idé, købet et domæne - og dropper ideen... Domænet får jeg så bare ikke fjernet, så der betaler jeg lystigt de næste mange år for min skøre idé :P

Det har jeg aldrig hørt om før... ;-)

Fra Viborg
Tilmeldt 22. Feb 08
Indlæg ialt: 232
Skrevet kl. 09:30

Tom Frank Christensen:

Det samme her...!

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. Sep 10
Indlæg ialt: 235
Skrevet kl. 01:18

En af grundene til at jeg har lavet en siden om fodboldspilleren Viktor Fischer, er netop det med at man får et forspring i forhold til søgemaskinerne. Viktor Fischer er lige nu kun 18 år og stadig ikke særlig kendt, men når han om nogle få år forhåbenligt får sit gennembrud hos Ajax, på det danske landshold, Champions League osv, så kommer det til at vælte ind med søgninger - og så håber jeg, at det forspring jeg havde i forhold til konkurrenterne kan være medvirkende til at de fleste havner på min side.

Synes selv det bliver spændende at se, hvordan denne taktik virker..

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 02:23

Sparetips på Sparefeber.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)