Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til Markedsføring www.partyportal.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Jan 10
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Vi har netop nu lanceret et nyt site der hedder www.partyportal.dk.

Det er en stor portal hvor man skal kunne være opdateret med de nyeste events og koncerter rundt i hele landet.

Er man i et nyt område, kan man lave en forespørgsel. F.eks.

"Vi er 3 kammerater der er i Århus. Vi kender ikke byen, er der nogle der kan anbefale en restaurant eller et sted og gå i byen?

Så kan man kommentere på dette opslag og på den måde få nye bekendtskaber.

Derudover er der et punkt der hedder "til festen" hvor man kan oprette en annonce gratis hvis man udbyder noget til fester.

Vi markedsfører os lige nu over Facebook.

Har i nogle gode forslag? Vi er åben overfor muligheder.

Mvh PartyPortal

Mvh Nicklas Østergaard

www.NordicMarketing.dk

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 23:17

Hvad kan portalen tilbyde, som ikke allerede findes hos jeres konkurrenter?  Disse unikke kvaliteter ville jeg fremhæve.. Evt. indgå samarbejde med nogle events/diskoteker.

Fra Kollund
Tilmeldt 3. Jan 09
Indlæg ialt: 51
Fra  COMTEK.DK Skrevet kl. 23:33

1. Jeg kan ikke engang komme ind på jeres side :) 
2: Som der også er nævnt før, så skal i VIRKELIG kunne noget ingen anden kan :) Jeg har været i musicbranchen nogle år, og lavet eventa, koncerter og festival. Så der skal meget til før for "gider" bruge tid på sådan noget. Men respekt for i pukler på!:)

Evt smid mig en PM hvis jeg kan hjælpe jer!

//
Sune 

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 23:44

Synes desværre ikke der er så meget party over siden. Jeres målgruppe er self. mennesker der går i byen. Så hvorfor ikke være tilstede på diskoteker og etc. med diverse gimmicks i kan dele ud. Kondomer, etc.

Mit freundlichen Grüßen,

Àsgeir Gunnarsson

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Jan 10
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 08:46

Tak for det hurtige svar.

Vi har også naturligvis tænkt i samarbejde med diskoteker.

Da vi er i introduktionsfasen skal vi bare ud til så mange mennekser som muligt indenfor målgruppen.

Men hvilken form for samarbejde er vi ikke helt kommet frem til.

Vores mål er at alle fester, events, koncerter mm stille og roligt kommer ind på portalen.

Det vi kan tilbyde som andre ikke kan er en stor social portal, hvor man skal kunne se hvad der sker rundt omkring og ligeledes kunne finde alt til sin fest. Altså det hele samlet på et site.

Der kommer naturligvis flere tiltag hen af vejen, sitet er helt nyt.

Mvh Nicklas Østergaard

www.NordicMarketing.dk

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 09:25

Hej Niklas.

Jeg synes egentligt at Jeres side burde være to hjemmesider, en med hvad der sker forskellige steder, og en med alt til festen. Hvis I prøver at samle begge dele på en hjemmeside er jeg bange for at I ikke kommer til at gøre noget af det 100% godt nok. Især i starten er det vigtigt at have fokus på en bestemt ting som I gør bedre end alle andre i markedet. Og når det er sagt så er jeg på linie med de andre som siger at I ikke rigtigt tilbyder noget unikt... endnu. Både det med hvad der foregår og det med at samle alt til festen er set før (jeg har sågar endda selv haft sådan en side for nogle år siden), men det er jo ikke ensbetydende med at I ikke kan få succes, jeg tror bare det kræver en lille justering af Jeres koncept så I bliver unikke. Gå eventuelt ud og snak med nogle spillesteder, musikkere, brugere og diskoteker om hvad de mangler på de nuværende sider og tilbyd så det på Jeres side.

Jeg mener sagtens der kan være plads til endnu en "hvad sker der i byen" side, men ikke hvis den bare viser alle koncerter. Men hvad med f.eks. at lave en side hvor I fokuserer på at opdatere folk om de kunstnere de finder interessante. Jeg oplever tit at gå glip af koncerter fordi jeg ikke lige var klar over at den kunstner spillede i Odense, så hvis jeg kunne gå ind og sige at jeg gerne ville have en mail når Glen Hansard spiller i Danmark (sted underordnet), Kris Herman eller Decco spiller i Odense eller hvis dem som er fans af de tre anbefaler en koncert i Odense. Jeg gider ikke være medlem af en masse facebooksider, og får heller ikke altid tjekket op på kunstnernes hjemmesider (før det er for sent), og jeg tvivler på at jeg er den eneste. Især med upcoming bands tror jeg der er mange som gerne vil tilmelde sig for bedre at kunne holde sig opdateret om hvor de spiller. I skal så ud og have fat i disse bands så de altid har opdateret deres koncertplan, men det vil så også betyde flere gæster til deres koncerter så det burde være muligt. Og ellers kan I arbejde på at engagerer deres fans, da der helt sikkert sidder nogen og følger med på deres facebookprofil, og har styr på alle deres koncerter. Beløn evt. de mest aktive bidragsydere med koncertbilletter. Og gør det muligt for mig på siden at klikke "Jeg tager til denne koncert" så det bliver slået op på min væg på facebook (evt. med teksten: fundet via partyportalen.dk efter koncertnavnet).

Alternativt kan i fokuserer på at dele det ind i genre, så jeg kan gå ind og klikke: Hvad sker der i Danmark (eller i en landsdel) indenfor heavy i weekenden, så jeg nemt og hurtigt får et overblik over lige den genre jeg har lyst til.

Til delen med alt til festen, så er der rigtig hård konkurrence på det marked, der er så mange sider at man kan fodre grise med dem uden at nettet ville blive et fattigt sted af den grund. Så tilbyd noget unikt, eller drop den del. I sin tid der tilbød jeg alle tilmeldte bands og diskoteker at deres overskriftstekst blev fed hvis de linkede til Partykongen.dk som siden hed, det betød en masse gode links og en ret god placering i google. Derudover havde jeg en del artikler om hvordan man arrangerede en god fest, forslag til temafester  og andet, men alle de tricks er sikkert allerede kopieret. Men ellers kan I jo evt. lave fokus om og tæve alle de store sider ved at lave det om til siden: Fuckingfedfest.dk (eller det mere rolige: alt-til-din-18-års.dk... njaaa, find selv på et navn :), også fokuserer på kun at tilbyde det som man skal bruge til en 18 års fødselsdag (og tro mig, dem er der mange af). Tilbyd meget mere end de andre på netop det område: Mobil Diskotekerne som spiller til en fornuftig pris, slush ice maskiner, firmaer som bringer passende mad ud (inkl. pizzariaer), artikler om hvordan man laver gode drinks, ølspil der kan printes og lægges på bordene, ideer til festen, tillad brugerne at uploade historier fra deres fest osv. Kort sagt: Sæt Jer ned og tænk: hvad skal vi have hvis vi skal arrangerer verdens fedeste 18 års, og hvad skal vi have hvis vi skal arrangerer en billig 18 års, en dyr 18 års osv. Men sorter alle de dyre partybands fra (og sorter alle bands fra hvis slet ingen booker bands til deres 18 års fødselsdag) og fokuser på upcomming bands som spiller musik de unge vil ha'. Det drejer sig ikke om at have mest indhold, men om at have det bedste indhold til en meget fokuseret gruppe.

Og igen gør det nemt for folk at fortælle folk på facebook hvad de har lavet på Jeres side: "Vi har lige booket diskotek top dollar og stripper på partyportalen.dk !!!! Feeeed fest i vente".

Det var lige mine ideer, brug dem hvis de kan passe ind I jeres projekt, og ellers er der måske nogle andre som kan bruge dem. Men jeg er i hvert fald sikker på at I vil få mere ud af at fokuserer på en mere snæver målgruppe. Det eneste nye jeg ser på jeres hjemmeside er "jeg kommer til sønderborg hvad sker der", men det skal næsten være det eneste på siden for at det rigtigt virker (i mine øjne). Og så synes jeg at det øverste banner er meget stort hvorfor Jeres indhold kommer så langt ned at jeg har lyst til at klikke væk fra Jeres hjemmeside næsten før den er loadet.

Det var meget kritik, men klø på drenge. I kan sagtens lave noget godt og lave en skilling på det der med lidt ændringer.

MVH Rasmus

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:35

lav krav folk skal skrive lidt  længere tekster på siden det giver dem mere og dig mere

ordbog - blog FAQ siden omkring dine ting der tilbydes på siden

lav en side der omhandler et kerne ord , den side starter med h1 om dette ord .

Desuden lav en nyheds blog skriv alle nyheder hvert eneste ting der sker om dette emme linker til dette  kerne ord

Blogger på siden vigtigt du giver den fuldt ud konstant ligger en masse viden ud , lav alt så godt så alle linker til din side.

God ideen lav folk kan bliver motiveret til at abonner på dine nyheder der er en rss feed en god ting , dog kan jeg se det ikke er på din siden god ide at oprette en nyhedsblog på egen side

husk lave ikke overoptimering på siden nævn dine søgeord men med lang tekst på siden , hvor der også skrives andet på siden

Overskrifter h1 underskrifter

Overskrifter husk hver side h1 i overskrift og underoverskrifter h2 h3 h4 til underemmer

H1 er overskrifter

H2  er underoverskrifter

h3 er under underoverskrifter

Meta i modul

Beskrivelser i meta inden i modul , er ikke det afgørende der, det er teksten på siden , det er afgørende der står en lang beskrivelsen på siden med dine kerne både indgående og udgående links til relevante sider.

En del steder kunne det være en længere beskrivelse og jeg kan ikke se der er starte på den interne links struktur på siden.

videoer

Ved videoer husk lav en interne links mod dem , dette er ikke gjort godt nok , videoer kan give video links 

husk brug url du vil sige noget om den video denne video skal ligge hos dig og være unik 

Kombinere med videoer vigtigt du satser bredt vis du kan er det absolut største plus du har nogle unikke videoer der kun ligge din side og ikke hos youtube og andre steder.

Trustrank vigtigt links

Husk det hvad er det nyheds sider bt.dk og andre presse medier, skole sider edu ac gov link søg der med forum og hold event konkurrencer der og få links der .

Social markedsføring  

Huske opret , twitter side google+ og vær social alle relevante steder, der findes 1000 vis steder.

videoer er også social det er amino.dk også og det er også en fælles blog egen side , ved aktivet egen siden kan det betyder plusser ligeså store som alverdens links, dette skal ikke glemmes absolut et kæmpe plus men svært det lykkes men tænk vis lykkes det giver iværksættere energi.

Link kataloger  steder 

Det findes i google er normalt det er værd at satse på lede på google 

Bruge dit kerne ord party , dans , polterabend med mere  samme med tilmeld hjemmeside bagved dit kerne ord 

husk der findes andre ord link , url side , portal altså alle ord disse steder bruger 

Vis blog på siden brug ord rss - feed 

Find ud ad hvad sker 

Tilmeld dig SEO rapporten http://www.seosupport.dk/default.asp?id=246

Seo bøger

Har du læst søge ord optimering bøgerne af Thomas rosenstand http://www.seo-lex.dk

Eller af Mikkel Demib http://seo.demib.dk/

Find konkurrenters links de bedste er dem her 

jeg anbefale betalte løsninger så som 

http://sitexploration.com/

http://www.majesticseo.com/ 

http://www.opensiteexplorer.org/

Gode tråde http://www.amino.dk/forums/t/137716.aspx?PageIndex=1 http://www.amino.dk/forums/t/110067.aspx?#731757 og  http://www.amino.dk/forums/t/78588.aspx?#499259

Altid dette er en evighed du skal lave det bedste i verden , give dig 1000% altså 10 gange mere du troet muligt ideer som iværksættere kommer altid nye hver dag

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 7. Feb 12
Indlæg ialt: 111
Fra  Fitnessbuddy Skrevet kl. 10:59
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Jeg ved det måske er et stor projekt, men i kunne jo forsøge at holde en godt stort fest arrangement? :-)

I kunne tage fat i nogle personlige bloggeren og høre om de ikke vil hjælpe jer mod et eller og andet..

Facebook som i et på kunne være et stærkt redskab for jer!

Få nogle særaftaler med nogle klubber eller barer :-)

Håber det måske kunne hjælpe, hav en god torsdag

Christian

Tilmeldt 2. Oct 11
Indlæg ialt: 228
Fra  Tjek Danmark Skrevet kl. 10:48

www.tjekdanmark.dk er en informationsguide med oplevelser, ophold, spisesteder og transportmidler i Danmark. Her er mulighed for at markedsføre jer igennem hvis det har jeres interesse?

Find oplevelser, spisesteder, ferieophold og rejsebureauer i Danmark. Tjek alle oplevelserne her Oplevelser

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)