Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det muligt.........

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har et spørgsmål vedrørende landingpages, nedenstående er et fiktivt eksempel.

Hvis jeg har et website og laver et samarbejde med et andet firma som lægger diverse bannere, knapper osv på DERES website som sender DERES kunde videre til mit website, er det så muligt i denne "transfer" at ændre hele mit website så det kommer til at ligne deres, tænker på farver og den slags ting, altså en slags landingpage, dog så hele mit website "ændrer" sig så det ikke mere ligner mit website men deres og det gælder alle sider på mit website.

Kan man det sådan i et snuptag når kunden kommer fra et bestemt banner/link eller hvad man nu kalder det :)

Gav det overhovedet mening ?

Best regards

Fra Harlev J
Tilmeldt 20. Mar 11
Indlæg ialt: 517
Fra  IN-MediaWeb ApS Skrevet kl. 20:25
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 20:27
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det kan man godt ja, som Mikkel skriver det. Det kan også gøres på flere forskellige måde.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Skrevet kl. 20:37

Hejsa

Jamen det kan jo ikke siges mere tydeligt, tak for det :)

Der er (så vidt jeg husker)  4 forskellige "landingpages" på websitet der skal "ændres", vil det sige at det ganske enkelt bare er at få lavet disse 4 landingpages i det nye "design/tøj" så de ligner samarbejdspartnerens website så meget som muligt ?

Og 1 mill. kr spørgsmålet, er det besværligt /dyrt at lave det eller er det sådan "venstrehånds arbejde" for en der kan den slags :)

PS. det skal jo naturligvis være sådan at hvis man kommer en ind på sitet almindeligt eller fra alle andre steder en samarbejdspartneren ser man det normale website, men det går jeg ud fra er en naturlig ting eller ?

Best regards

Fra Harlev J
Tilmeldt 20. Mar 11
Fra  IN-MediaWeb ApS Skrevet kl. 20:43

Det kommer jo meget an på hvordan dit site og partnerens site henholdsvis er opbygget. Men send mig en PM med en beskrivelse af opgaven lidt mere konkret med henvisning til de to sites etc. så kan jeg kigge lidt nærmere på det og give dig et tilbud.

\Mikkel

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Skrevet kl. 20:53

Hej Mikkel

Det er ikke mig der skal stå for projektet, jeg har bare lovet at finde ud af om det i det hele taget kunne lade sig gøre og det kan det jo tilsyneladende.

Jeg har lige lavet et lille notat med dit navn omkring det.

Tak for hjælpen begge to.

Best regards

Fra Harlev J
Tilmeldt 20. Mar 11
Fra  IN-MediaWeb ApS Skrevet kl. 21:06

Helt iorden.

Du er til en hver tid velkommen til at kontakte mig for et tilbud - er ret sikker på at jeg kan løse opgaven.

\Mikkel

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)