Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp søges - Malta, Indonesien, Thailand, Filippinerne, Spanien ??

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kære Aminoer,

Jeg tjener en lille smule gennem affiliate og vil i princippet gerne sidde i et varmt, solrigt land, hvor nogle spændende oplevelser, kan vente i fritiden.

Har nogen af Jer kontakter eller erfaringer med at arbejde fra Malta, Indonesien, Thailand, Filipinerne, Spanien - eller andre steder?

Har i nogen kontakter - anbefalinger - gode råd?

Jeg er kun lige begyndt min undersøgelse, så jeg ved ikke så meget endnu. Men alt info er velkommen - fra alle!

Grundlæggende er jeg bare mig selv, har brug for et sted at bo - og et bord i et kontorfællesskab inkl. internet.

Håber at hører fra nogen af Jer :)

Katrine

Fra Fredericia
Tilmeldt 21. Dec 08
Indlæg ialt: 679
Fra  Asia Property Innovation Co. Ltd. Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Katrine, kom du bare herned til os i Thailand Cool Smile

Dbh fra Jørgen 

Tilmeldt 30. Aug 10
Indlæg ialt: 282
Fra  Amarisas International Co., Ltd. Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja kom til Thailand. Her er der de bedste muligheder i hele sydøst Asien, og her er billigere end Malta og Spanien.
Faktisk er her også mange vestlige kvinder, så det er ikke kun mænd, som synes at her er rart at være.

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg skulle rejse ud til et eksotisk land alene, ville jeg klart vælge et land, hvor alle taler et sprog jeg selv taler. Så Philippinerne frem for Thailand og Florida frem for Spanien, hvis du kun taler engelsk fx.

Jeg bor selv i Grækenland, men min kone er græsk, så det gør alting nemmere. 

Mvh Anders Saugstrup

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra København
Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 491
Fra  Confocus ApS Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kunne I der bor udenlands måske fortælle lidt om hvor svært/let det er at tage til de lande i bor i?

Hvad skal der til? Tilladelser, prisniveau - hvad koster en bolig med 3 værelser, eget køkken og bad fx hvor i er?

Den slags, det er svært at se præcist herhjemme fra. På den måde bliver tråden også lidt guidende i forhold til alle os som kunne forestille os et år eller flere med arbejdsplads i udlandet :-)

Mvh
Thomas

The best way to predict the future is to create it. Se min profil her: Thomas Astrup 

Tilmeldt 30. Jan 12
Indlæg ialt: 550
Fra  HD Trading Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Katrine

Bare en lille hilsen

Så fik du skrevet dit indlæg, og jeg kan se at der er kommet mange fornuftige svar.

Held og lykke med din undersøgelse

mvh

Hilbert

Vi har det største og billigste udvalg af boblekonvolutter.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Katrinebjensen:
erfaringer med at arbejde fra Malta

Desværre ikke endnu, men jeg har undersøgt rigtigt meget ifbm. at flytte til Malta, i første omgang for en periode, og muligvis længere.

Nogle af de ting som skulle være godt ved Malta er at det officielle sprog er Engelsk, efter kun 5 år som skattebetaler i lander opnår du ret til at eje ejendom til andet end primær bolig, derudover er der et dejligt lavt skattetryk samtidig med at du stadig befinder dig i EU :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Præcis Mikkel - mange gode ting der. Plus, rejsetiden er kort for venner og familie der skal besøge.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Katrinebjensen:

Præcis Mikkel - mange gode ting der. Plus, rejsetiden er kort for venner og familie der skal besøge.

Nemlig :-) jeg arbejder selv frem efter at kunne styre firmaet dernedefra om et-to års-tid ... og så måske kombinere det med at læse på universitetet dernede, det tror jeg kunne være en rigtig god måde at skabe netværk på :-) 

Fra frederiksværk
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 921
Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er skatteprocenten i det nævnte lande??

Og leveomkostningerne må være billigere end i Danmark eller hvad ?

 jeg mangler en investor eller 2 til at starte mit projekt

http://www.amino.dk/forums/t/96207.aspx

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)