Hej Aminoer Håber lidt at jeg kan få noget hjælp af jer. På min blog www.jimmywingtonle.dk får jeg konstant spam kommentarer og det irriterer mig grænseløst! Er der noget man kan gøre for at forhindre det? Tak på forhånd! :D |
Konstant spam på min blog! :(
- 1
Du kan prøve at installere akismet pluginet. Det tager en del af det. Hvis det ikke er nok er der flere ting man kan gøre som du så nok skal se på hvis akismet ikke virker . |
Umiddelbart kan jeg ikke se hvad man skulle kunne gøre ved det. Så snart din side er blevet fundet, kan alle jo lægge kommentarer. Jeg går ud fra, du skal bekræfte kommentaren, inden den bliver vist? Alternativt kan du selvfølgelig slå kommentarfunktionen fuldstændig fra, hvis du ikke har brug for dem. Har dog ikke været på siden. |
Har du brug for en garvet oversætter? dansk-tysk eller tysk-dansk - send en mail og få en professionel oversættelse.
Kristoffer: Ja det er wordpress. Kim: Tak, det prøver jeg lige! :) Lars: Man må da kunne gøre noget! |
Tror faktisk det hjalp Kim. Tak for hjælpen! :D |
Enig med Kim, Akisment er et super godt plugin, som jeg også selv har benyttet. |