Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan skaber jeg indtægt?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg været selvstændig nogle måneder, og har sådan set tjent fint på det. Men nu begynder udfordringerne at melde sig. Hvad gør jeg når min nuværende opgave bliver afsluttet?

Jeg er ved at få lavet en ny hjemmeside med unikke funktioner, og et super flot design, men hvad kan jeg gøre for at skabe mig en lidt mere sikker indtægt hver måned? Jeg er blandt andet ved at lave en drupal installer så du kan få en køreklar hjemmeside i løbet af få minutter.

Mine kompetancer er at programmere hjemmesider, og hoste dem på en server-løsning. Har i nogle gode råd til hvordan jeg kan komme igang med at lave nogle løbende aftaler som kan skabe lidt basis-indtjening?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:20

Lars Nielsen:

Jeg er ved at få lavet en ny hjemmeside med unikke funktioner, og et super flot design, men hvad kan jeg gøre for at skabe mig en lidt mere sikker indtægt hver måned? 

Du skal i hvertfald gøre det HELT klart for dig selv, at du ikke kommer til at få kunder bare fordi du laver en flot hjemmeside med smarte funktioner. Folk skal jo vide den er der, og det er det. der er dit arbejde.

Kig evt nærmere på adwords det er et rigtig godt sted at starte. Ud over det så er det nok meget smart lige at læse op på det basale seo når du nu laver en helt ny side. Ellers så tænk på hvordan du kan markedsføre dig i dit lokalsamfund mm.

Bare husk de nye kunder kommer ikke automatisk blot fordi pludselig er online.

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 11
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 09:21

Hej,

Jeg ville nok lave en del ekstra "Templates" til Affiliate marketing til en lav pris.
Det virker som om at det halve af Amino arbejder med Affiliate Marketing. Hvis du nu har, lad os sige en 50 templates til en rigtig skarp pris, ville det nok give en del salg. Jeg ville nok benytte det selv, da jeg ikke gider at designe i 50 timer bare for at lave et simpelt Affiliate theme.

Du kunne også tilbyde at tilrette themes til en skarp pris. Da det kun er til at fylde tiden med når din ordrebog køre på lavt blus, ville jeg nok selv bare sikrer mig noget indtægt frem for ingen ting

Ejer af siden www.risikofrit.dk . En side der tilbyder online konkurrencer til Danskerne

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 09:46

c.k.f:

Lars Nielsen:

Jeg er ved at få lavet en ny hjemmeside med unikke funktioner, og et super flot design, men hvad kan jeg gøre for at skabe mig en lidt mere sikker indtægt hver måned? 

Du skal i hvertfald gøre det HELT klart for dig selv, at du ikke kommer til at få kunder bare fordi du laver en flot hjemmeside med smarte funktioner. Folk skal jo vide den er der, og det er det. der er dit arbejde.

Kig evt nærmere på adwords det er et rigtig godt sted at starte. Ud over det så er det nok meget smart lige at læse op på det basale seo når du nu laver en helt ny side. Ellers så tænk på hvordan du kan markedsføre dig i dit lokalsamfund mm.

Bare husk de nye kunder kommer ikke automatisk blot fordi pludselig er online.

Jeg er godt klar over at et flot design ikke er den eneste faktor.

Jeg har nogenlunde styr på seo, og adwords, og min side er da oppe på PR5 indtilvidere. Lokalsamfundet er blandt andet en af de ting jeg skal have gjort mere reklame for. Men hvordan gør man det mest effektivt, og billigst? Dur flyers?

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 09:47

Donaggeboe:

Hej,

Jeg ville nok lave en del ekstra "Templates" til Affiliate marketing til en lav pris.
Det virker som om at det halve af Amino arbejder med Affiliate Marketing. Hvis du nu har, lad os sige en 50 templates til en rigtig skarp pris, ville det nok give en del salg. Jeg ville nok benytte det selv, da jeg ikke gider at designe i 50 timer bare for at lave et simpelt Affiliate theme.

Du kunne også tilbyde at tilrette themes til en skarp pris. Da det kun er til at fylde tiden med når din ordrebog køre på lavt blus, ville jeg nok selv bare sikrer mig noget indtægt frem for ingen ting

Det var da en god ide!  Nu er jeg ikke grafisk designer, men jeg kan da godt klippe ud, og lave html! Hvad kan jeg sælge sådan nogle templates for?

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 09:56

Lars Nielsen:

Donaggeboe:

Hej,

Det var da en god ide!  Nu er jeg ikke grafisk designer, men jeg kan da godt klippe ud, og lave html! Hvad kan jeg sælge sådan nogle templates for?

Hvis du så gør det ekstra smart - så laver du et samarbejde med Lars - http://affiliateplug.in/ sådan at dine designs passer til hans plug-in.
Måske du kan lave en aftale med ham om, at du får xx% af de salg du giver ham og på den måde tjener du både på designet og når de køber det smarte affiliate plugin
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:58

du kender jo bedste de design hjemmesider du selv har lavet , der er det tit lettere at suport på end en anden webmaster gør det , så tilbyde suport til alle dine hjemmesider

du har sikkert også lært lidt om deres emme så kan sikkert hjælpe dem lettere med seo delen måske lidt tekst forfatter især de steder de ønsker det sat ind diverse steder på siden , du kan lave alt nok næsten hurtigere end andre på dine sider da du kender dem

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:32

Hej Lars. Hvis du ville tilbyde noget webdesign og logo mm. så kan du godt tage fat i mig :)

Kontakt mig på kasper@ehandballmanager.com

- Kasper

Fra Glamsbjerg
Tilmeldt 17. Dec 10
Indlæg ialt: 192
Fra  Main Media Skrevet kl. 11:15

Kristian Konradsen:
Det var da en god ide!  Nu er jeg ikke grafisk designer, men jeg kan da godt klippe ud, og lave html!

Men det er vi andre, der er! Og jeg synes, projektet lyder ret spændende. Så hvis du skulle være interesseret i et samarbejde af en slags, er du velkommen til at sende mig en besked herinde eller til min mail, og så kan vi se, hvad det kan blive til.

/Tommy

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 16:38

Tommy B. Torpegaard:

Kristian Konradsen:
Det var da en god ide!  Nu er jeg ikke grafisk designer, men jeg kan da godt klippe ud, og lave html!

Men det er vi andre, der er! Og jeg synes, projektet lyder ret spændende. Så hvis du skulle være interesseret i et samarbejde af en slags, er du velkommen til at sende mig en besked herinde eller til min mail, og så kan vi se, hvad det kan blive til.

/Tommy

Det kunne da bestemt være interessant! :-)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)