- Som der skal programmeres med startsiden (selve app'en) og så en settingsside.
ALT grafik er lavet, knapper osv.
Det er en estetisk utrolig flot app, og du må selvfølgelig bruge den som reference.
Og derfor ønsker jeg heller ikke at få hvem som helst der lige har lært en smule, til at lave den. Den skal laves ordentligt, og er heller ikke bare en normal alarm-app.
Der kan eventuelt indgåes en aftale omkring at som betaling, tilbyder jeg at levere grafikken til DIN næste app (indenfor visse rammer der matcher min apps sværhedsgrad og tidsbrug)
Der kan eventuelt indgåes en aftale omkring at som betaling, tilbyder jeg at levere grafikken til DIN næste app (indenfor visse rammer der matcher min apps sværhedsgrad og tidsbrug)
Hvad skiller sig ud ved din ide/app, i forhold til de mange andre alarm apps?
Jeg har fundet ud af en teknik der gør det MEGET mere simpelt at indstille tidspunktet, i stedet for at man skal sidde og scrolle først timer og så minutter igennem.
- Og så ser den også bare meget mere lækker ud i finishen.
Kan jeg betale husleje med det mon ... ?
Nej, det kan du ikke.
Men du har så penge tilovers i næste måned når du skal udvikle din egen app, og slipper for at betale for det grafiske.
... Underligt kommentar at komme med. Hvis din økonomi ikke er til det, vælger du selvfølgelig bare at sige at du vil have betaling for det.
- Det var et TILBUD jeg gav. Jeg kan godt skære ordet TILBUD ud for dig, i forhold til dets betydning?
Hej Jeg kan ikke programmere din app, men vil bare nævne at hvis du har fundet noget der er MEGET nemmere at bruge til at indstille tiden med, så har du et scope og bør måske oveveje at tage beskyttelse på det. Den kan jo bruges i rigtigt mange apps. Send et link her når din app er klar så vi kan se/købe den. Held og lykke.
Ikke fordi jeg vil 'hate' på din App men med Siri, kan det ikke blive nemmere at indstille alarmer. Tryk på Home-knappen sig 'Set alarm for 7:30 AM' - også er den sat...
Sportmonda.dk - Holdsæt med tryk til fodbold og andre holdssportsgrene