Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger tilbud på programmering af app (alt grafik er lavet)

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Bertil Boisen:

Hvordan tager man patent på en sådan idé?

Det kan man (heldigvis) ikke, og derudover tror jeg du får svært ved at konkurrere med et produkt der er indbygget i iPhonen, særligt når din fordel er at det er nemmere at bruge ... hvis folk har behovet lærer de at bruge den indbyggede, når de først har lært det har du ingen fordele mere. Så hvis dit eneste selling-point er at det er nemmere så tror jeg ikke på den :=)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Mikjær Christensen:
Det kan man (heldigvis) ikke, og derudover tror jeg du får svært ved at konkurrere med et produkt der er indbygget i iPhonen, særligt når din fordel er at det er nemmere at bruge ... hvis folk har behovet lærer de at bruge den indbyggede, når de først har lært det har du ingen fordele mere. Så hvis dit eneste selling-point er at det er nemmere så tror jeg ikke på den :=)

Jeg syntes du har en meget negativ indstilling.

Uanset hvor godt folk har lært noget så svært som at scrolle ned af for at vælge timer og minutter. Så ville min idé jo stadig være meget hurtigere.

- Og jeg kan ikke se hvorfor folk så skulle fravælge en meget hurtigere metode, med den begrundelse at "de kan finde ud af at scrolle"

Selvfølgelig kan man få folk til at skifte, hvis man kommer op med noget bedre og mere brugervenligt.

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)