Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaringer med firmalinket.dk?

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 13. Oct 12
Indlæg ialt: 32
Fra  De Blå Mænd Skrevet kl. 16:39 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Pingfish indlæg lugter lidt... af fisk!!!

De Blå mænd er leverandører af vvs i København for private og erhverv. 

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 17:08 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det kan tydeligt ses at hjemmesiden hurtigt er levet sat op i håb om at tjene nogle penge.

Optimering af deres egen side er utrolig ringe, der er fejl mange steder og de skriver direkte løgn nogle steder.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 27. Nov 11
Indlæg ialt: 327
Fra  BilligstBredbånd.dk Skrevet kl. 18:13 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg blev ringet op af dem forleden formiddag. Sælgeren, der lød som en dreng på 17-18 år, tilbød mig, at jeg for et engangsbeløb på 2900 kr. kunne komme til tops på Google - det ville de klare med et snuptag. Jeg lod ham tale færdig for at høre, hvad han ville fylde mig med af skrammel, men det var det, der var essensen af det. Han tilbød at oprette mig på Google Places, og så skulle den ged ellers være barberet.

I min verden er det svindel og humbug.

Tilmeldt 11. May 09
Indlæg ialt: 199
Fra  Public Static Amino Skrevet kl. 11:52 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Der kan være mange gode grunde til at have en halvdårlig hjemmeside.

Men når man så opretter sig her, og skamroser sin egen tjeneste på den måde, så har man fortjent et rap over nallerne.

Og kære firmalinket.dk - og pingfish ... det bedste ved at du/I kigger forbi og laver den slags hustler-move, det betyder at Jeres omdømme, ikke mindst i Google får et ordentlig negativt gok.

Om ikke så lang tid, vil denne tråd, der udstiller fusker metoder, være at finde i de første placeringer i Google serps. SEO eksperter kan man formentlig ikke bruge om firmalinket.dk - de bør heller ikke gøre sig i sociale medier - det kan heller ikke ende godt.

Jeg vil dog anbefale firmalinket at læse lidt op på reputation management ;)

I øvrigt. Jeg har en anden pointe:

Lad være med at tage i mod de der tossede tilbud. Også for andres skyld. Det er jo den eneste måde det stopper på.

Det næste der sker vedrørende firmalinket er jo at de skifter domæne - og så starter telemarketing kampagnen igen.

Tak.

Jeg abonnerer ikke på tråde, da jeg ikke gider tæppebombes med reklame-mails uden andet indhold. Send PM hvis du mangler opfølgning.

Fra Dragør
Tilmeldt 31. Jul 12
Indlæg ialt: 5
Fra  Modi og co. Skrevet kl. 12:57 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen det er jo sørgelig læsning.

Men vi kommer da op ved de søgeord som de lovede på google maps.

Men ja, det er mange penge.

 

Kim

Tilmeldt 23. Jan 12
Indlæg ialt: 70
Fra  Vaxol Øredråber Skrevet kl. 11:29 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder pænt 'dodgy'...

Arbejder for Nonbye A/S med markedsføring af facadeskilte

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:44 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Mortensen:

Jamen det er jo sørgelig læsning.

Men vi kommer da op ved de søgeord som de lovede på google maps.

Men ja, det er mange penge.

 

Kim

jeg er også blev snydt i mit liv i starten som iværksættere og bagefter fundet ud ad en kunne lave det samme på en til som en anden tog flere 1000 kr ,

vis ville forsætte i den pris leje så går man konkurs til sidste for regninger bliver højere end indtægten og der skal være en sammenhæng og der skal være lavet langt end de lavet lige nu før du får rigtigt gang i din side

jeg synes du skal satse på nogle der gør du har lidt større chance for et overskud , da det ellers kan blive hårdt som iværksættere i starten

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 10:33 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Har også haft en meget ringe/ung tlf sælger i røret, der ikke kunne give mig et USP på 3 min. Jo, jeg kunne komme på google maps, men det de sælger kan sagtens lade sig gøre ved egen kraft. Det tager et par timer at sætte sig ind i. Hvis man er i tvivl så ring direkte til Google eller se en af de mange vidoer nettet flyder over med... 

Kan ikke anbefale firmalinket

Fra Hillerød
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 60
Fra  Stepnote, Lauenborg Coaching Skrevet kl. 15:16 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Et ord, [Fjernet af Moderator] :-) de har været efter nogle af mine kunder og forsøgt at sælge opdatering af deres Google Places account for 8000 DKK + at de påstår at de har en special aftale med Google om at kunne tilføje flere keywords end almindeligt dødelige..yeah right

Jeg tilbød nævnte kunder at gøre det gratis for dem da det tager ganske kort tid og lidt god gammeldaws søgeordsanalyse..

Håber ikke de får narret alt for mange.

Venlig hilsen
Bo Lauenborg

www.stepnote.dk

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 15:22 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer,

Udveksling af erfaringer er fint, og man kan fint dele sine positive og mindre positive erfaringer med hinanden, uden at hænge nogen ud eller komme med injurierende påstande.

Det kan være lidt af en balancegang, men det er nødvendigt for overholdelse af Aminos regler. :-)

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)