Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaringer med firmalinket.dk?

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 20. Oct 11
Indlæg ialt: 99
Fra  Hickman Pages / www.campingoversigten.dk Skrevet kl. 12:08 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er lige blevet ringet op, også en ung gut der prøvede at overtale mig...

2900 kroner for at få oprettet en google places account og få nogle billeder på....og så ville de vedligeholde den for altid...hmm...

Jamen jeg har jo en google places account...

okay, jamen så er jeg heldig for der er et special tilbud på 1400 kr til firmaer som allerede har en account...

sagde nej tak ;)

Sammenlign priser på campingpladser i Danmark til din campingferie på campingoversigten.dk

Tilmeldt 24. Jan 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 18:31 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim. 

Jeg har tidligere selv været tlf. sælger i mine unge dage og ja der er desværre fusker firmaer der dukker op engang i mellem. Men derfor betyder det ikke at du ikke kan sige ja til en aftale, hvis begge parter bare er enige om hvad det er for en aftale. Du skal bare sørge for at få en ordrebekræftelse på det du bestiller også kan du fint gøre det. Dem der ikke kan sende en ordrebekræftelse ud, skal du til gengæld holde dig langt væk fra, for de vil altid kunne lave om i aftalen. Jeg solgte selv mobilabonnementer og der fik kunden en bekræftelse på hvad de ville have, så der ikke opstod misforståelser. Håber du har fundet ud af det.

Mvh. Kim.

Tilmeldt 24. Jan 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 19:11 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Og i forhold til den pris du har givet for CEO-optimering (Hvis det er 3000) kan det være godt givet ud. Det kan gøres billigere, men typisk giver det ingen virkning. Hvis du kommer frem på dine key-words er det jo godt for dig og din virksomhed

Tilmeldt 23. Jan 12
Indlæg ialt: 70
Fra  Vaxol Øredråber Skrevet kl. 16:29 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

KimL:
Og i forhold til den pris du har givet for CEO-optimering (Hvis det er 3000) kan det være godt givet ud. Det kan gøres billigere, men typisk giver det ingen virkning. Hvis du kommer frem på dine key-words er det jo godt for dig og din virksomhed. 

Eehhhh hva'?

Der er tydeligvis tale om en virksomhed (Firmalinket), som tager overpris for en opgave, som man enten selv kan klare (0 kr) eller få andre til at udføre langt billigere.

Tilgiv mig et øjeblik, men du har 2 indlæg og er ny bruger - Kan du bekræfte du IKKE har relationer til omtalte virksomhed??

Arbejder for Nonbye A/S med markedsføring af facadeskilte

Tilmeldt 24. Jan 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 17:16 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har bare personligt hørt at der er mange der er blevet snydt af diverse it-folk fordi de ikke er kommet frem på deres key-words, men han siger jo selv, at han kommer frem på de ord han ønsker, så på den måde er det jo godt for hans virksomhed. Og nej har ingen relationer til firmaet. Har bare selv overvejet CEO optimering eller hjemmeside. Derfor jeg skriver på tråden.

Tilmeldt 23. Jan 12
Indlæg ialt: 70
Fra  Vaxol Øredråber Skrevet kl. 17:50 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

KimL:

Jeg har bare personligt hørt at der er mange der er blevet snydt af diverse it-folk fordi de ikke er kommet frem på deres key-words, men han siger jo selv, at han kommer frem på de ord han ønsker, så på den måde er det jo godt for hans virksomhed. Og nej har ingen relationer til firmaet. Har bare selv overvejet CEO optimering eller hjemmeside. Derfor jeg skriver på tråden.

OK. Godt ord igen skipper... Man ved jo aldrig Wink

PS. Lige for god orden skyld - Det hedder SEO og står for Search Engine Optimization. CEO er en administrerende direktør på engelsk Cool

Arbejder for Nonbye A/S med markedsføring af facadeskilte

Tilmeldt 20. Feb 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:04 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er osse blevet kontaktet af dem. og har overvejet at sige nej tak for de vil havde 995kr for noget der ikke tar så lang tid at lave.

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)