Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Promovering af min IOS App

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Feb 12
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Beklager hvis denne tråd er smidt ind det forkert emne, men vidste ikke helt hvor den hørte hjemme.

Jeg har et spørgsmål mht. promovering af min App eller Apps i fremtiden, hvordan reklamere jeg for den? Jeg tænker på, hvor jeg gør det, nu når det mobil brugerne jeg skal have fat i?

Andet spørgsmål, er det en god ide at bruge Iads eller er der noget lign. det til IOS Apps? Og hvordan kommer jeg på Iads eller andre lign med det? Kender godt til Adwords og det synes jeg det er mere lige til at gå til...

Pft.

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 18:38

Tror det vil hjælpe super meget hvis du fortæller lidt om hvilke app det er eller i det mindste hvilke branche du vil henvende dig til..

Hvis det er til gamle mennesker som ikke har mobil så er det jo lidt en anden tilgang end hvis det er unge teenager som ikke har penge på kontoen osv.

kh

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Tilmeldt 25. Feb 12
Skrevet kl. 19:29

Hej, ja det har du selvfølgelig ret i, det er egentlig ikke nogle specfik app, du kan se det jeg har lavet indtil videre på www.lhcreative.dk (dem jeg har lavet nu er kun for sjov, for at lære hvordan det fungere). Det er mere generel forespørgsl om de app jeg har lavet og dem jeg er ved at lave og dem der kommer. Hvordan jeg for dem til at blive set.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 20:05

Synes den ser fed ud. Held og lykke med det Yes

Tilmeldt 25. Feb 12
Skrevet kl. 20:33

Tak :) men håber der er nogen der har erfaring med "reklame" af apps da jeg ikke mener det er det samme som at reklamere for websites. Men ret mig endelig hvis jeg tager fejl.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:16

lhcreative:

Hej, ja det har du selvfølgelig ret i, det er egentlig ikke nogle specfik app, du kan se det jeg har lavet indtil videre på www.lhcreative.dk (dem jeg har lavet nu er kun for sjov, for at lære hvordan det fungere). Det er mere generel forespørgsl om de app jeg har lavet og dem jeg er ved at lave og dem der kommer. Hvordan jeg for dem til at blive set.

lav din hjemmeside større lig mere viden på den omkring den app

mere tekst gør der er indhold til søgemaskiner

lige gerne videoer på siden

få gang i den social aktivitet facebook og google plus

skriv en presse meddelelsen omkring denne her app

ideer ekstra til din side er her http://www.amino.dk/forums/t/147608.aspx

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 09:37

lhcreative:

Andet spørgsmål, er det en god ide at bruge Iads eller er der noget lign. det til IOS Apps? Og hvordan kommer jeg på Iads eller andre lign med det? Kender godt til Adwords og det synes jeg det er mere lige til at gå til...

Pft.

Se den tråd her: http://www.amino.dk/forums/t/163642.aspx#1104942

-

Fra 2450 Fattigness
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 607
Fra  Offpiste Skrevet kl. 09:40

Du kan få din app anmeldt på forskellige sites, der laver app anmeldelser (subjektivt udvalgt eksempel.)

Vær dog opmærksom på, at du ikke kan købe dig til en god anmeldelse, så hvis din app er middelmådig, kan det give bagslag.

Du er velkommen til at smide mig en mail eller PB, hvis du har spørgsmål.

Tilmeldt 25. Feb 12
Skrevet kl. 17:25

Mange tak for alle de gode forslag, og hvis der flere så kom bare med dem :) Jakob, kan være jeg smider din en mail når det bliver mere relevant. Pft.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)