Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vinduespudser og nu død bil. FUCK...

Side 7 ud af 10 (97 indlæg)
Fra Stoholm
Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 311
Fra  Responsivemedia Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syndes det er rigtig flot og generøst med lån af lad cykel og det kunne måske være ok med miljø rigtig koncept, der sukkeret også noget pr i det, men jeg er desværre også bange for det kun holder som midlertidig nødløsning, for timelønnen vil ellers blive alt for lav vil jeg tro.

Mikkel fik du solgt din gl stige på dba ?

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:22

Der kan være noget med timelønnen der ikke holder, men så kan jeg få ekstra omtale og lidt motion (trænger til det)

Men slipper også for benzin, forsikring og vægtafgift for en periode :)

Ja den gamle blev solgt så jeg kunne få en ny stabil stige der ikke gyngede i højderne

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:29

Johnny Nielsen:

Mikkel og Sarah:
Johnny: det var noget af et tilbud :) mange tak, så kan jeg da selv tage kunder her i byen, men hvordan med stige ? her tænker jeg ridser og slitage på din cykel.. Så skal jeg dog stadig have anden til at tage udenom Randers :)

Du behandler den som dit eget barn, de får også skrammer :-)

Smid en PM med din adresse, så ryger den med fragtmanden i morgen

Husk: når du løber tør for batteri, så er der kun en ting der virker, træd igennem :-)

rigtigt godt til kanon tilbud

spares tid ved du har redskaber med samme kan køre hen ad eksempelvis vinduer 

kan komme ind ad have indgang med sådan en cyklen tit hurtigt ind til kunden

kan skyde genvej i byen tit er biler jo begrænset meget da de skal findes først en parkeringsplads og så skal du gå med stigen og spanden her cykler du direkte hen til vinduet

dog kunne en longjohn også være en ide den du kan komme ind alle steder og er beregnet til dit arbejde plads til en stige og der beregnet der er plads til spande i midten så overveje købe sådan en da du vil opleve med sådan cykle kommer du hurtigere rundt over alt i byen til kunderne

jeg har ledt lidt rundt om der findes en longjohn som er eldrevet men kunne ikke finde det , måske ved de Johnny Nielsen det som giver dig dette her super tilbud at med at låne dig en ladcyklen

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 22:52

Jeg har nu fået aftalt med Johnny omkring lån af hans ladcykel :) Jeg sætter rigtig stor pris på hans gode hjerte og hans vilje til at hjælpe andre iværksættere, det er stort !!

Jeg kan så igen nemt og bekvemt komme rundt i byen og pudse vinduer igen, dog skal jeg finde løsning til kunderne udenfor byen, for de skal absolut stadig have den gode service :)

Endnu engang mange tak :)

/Mikkel

Tilmeldt 27. Jul 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 23:13

Super godt tilbud Johnny Yes

En anden mulighed, kunne være at låne kærestens hest  rundt i byen, den burde du nok kunne montere både stige og spande på :)    Det ville også give god reklame ;)

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 23:18

Der ville nok komme lidt med hestepærere i bybilled ;) eller den står og græser i haven.. de kan hurtigt spise den forkerte busk hos fru jensen..

Fra Middelfart
Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 176
Skrevet kl. 23:44
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er super med cykel. Sådan startede jeg. Det giver kanon omtale og i byen er det super. Du behøver ikke vand. Ta en drikkedunk med sæbevand med og 2 led af stigen. Hvis der er vinduer du ikke ka nå så lav en skrivelse som forklarer situationen men at du er oppe at køre igen om en måned. Det forstår de. Lad dem evt. slippe lidt billigere hvis du da kan det :0) 

Du er meget billig så når noget går galt er der ikke penge til en nødløsning. Tænk på det. Håber du klarer den og jeg tar hatten af for den hjælp du har fået med lån af cykel.

Tilmeldt 5. Apr 12
Indlæg ialt: 372
Skrevet kl. 23:58

Synes nu den el-cykel virker som en god idé! Du sparer benzin, kan måske i efter et stykke tid derfor sætte din priser på vinduespudsning lidt ned = Flere kunder, og hold dig så til kunderne i byen. Og du vil inden længe få en artikel i lokal avisen med titlen "Den cyklende vinduespudser" og dermed gratis reklame. Og alt går godt derefter :)

Jeg vil kalde det en win win :) - Held og lykke med det hele, håber du finder en god løsning :)

Mvh Simon Andersen 

Fra Middelfart
Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 176
Skrevet kl. 00:08

Hej Simon

Hvis man skal have lave priser på vinduespolering skal man gå efter at starte et stort firma med ansatte. Hvis man skal køre og hygge alene så er det mere spændende at pudse 2 kunder a 150,- end 3 kunder til 100,- Det er bestemt ikke prisen som er altafgørende for at skaffe flere kunder men at man er pålidelig og overholder aftaler. Jeg har startet op mange gange og solgt det igen. Butikken er intet værd med lave priser.

Kanon idé med reklame for den cyklende vinduespudser :0) 

Fra København Ø
Tilmeldt 20. Mar 12
Indlæg ialt: 39
Fra  Transport Eksperten Skrevet kl. 00:36

Super god løsning :) Dejligt med et godt netværk af søde og dygtige mennesker.

Held og lykke

www.transporteksperten.dk 

www.Eliteclean.dk

Side 7 ud af 10 (97 indlæg)