Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vinduespudser og nu død bil. FUCK...

Side 5 ud af 10 (97 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Gode ideer i alle kommer med :) Jeg vil imorgen tidligt sætte mit hår og tage ud og banke døre ind :)

Mikkel: Det var da også voldsomt billigt det du der har fået, langt fra den pris jeg fik at vide idag :O

Marjoe: Jeg har et par kunder der ligger 25-30 km fra mig hver vej, så sådan en fætter på tur, så holder mine priser vidst slet ikke ;) Har ikke haft en cykel siden jeg var 15 år så der kan jeg nå en kunde om dagen he he.... Men har haft tanken om det selv, men var inden jeg fik udenbys kunder..

Tilmeldt 9. Aug 11
Skrevet kl. 20:07

Mikkel og Sarah:

Ideen er god, men bange for det skader mit omdømme herinde mere end det gavner :)

Vil heller ikke nasse på andre, det er jeg ikke så god til

Det er ingen synd at bede om hjælp. Det er jo det, Amino er bygget op omkring: At modtage og give hjælp, ikke?

Hvis du ikke har lyst til kun at modtage i denne situationen så kald det noget andet end "donation" - Kald det "Forudbetalte vinduespudsning-beviser" :) Du har allerede brugt samme princip hos Sweetdeal.

Jeg ved godt, at det kan være svært at bede om Amino-assistance, men har du råd til at lade være i din situation?

Og hvis det lykkes for dig at bruge Amino til at hjælpe dig og dine kunder, så er jeg sikker på at der er rigtig mange Aminoer der glæder sig på dine vegne - og hr. Thorborg får et fantastisk case-study om hvor godt Amino er for iværksættere.

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 20:10

Ja det er rigtigt nok vi skal hjælpe hinanden, men det er jo ikke kun hjælp :) Det er vel og bede om ejendele

Jeg lavede et tilbud på 50% rabat herinde, der var ikke rigtig gang i det :) Men en kunde blev da også fint tilfreds ;) 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:25
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg tager hatten af for dig - jeg synes, det er sejt, at du kan stå frem med dine (gælds)problemer  :-)

Skønt, at du får så meget positiv respons !

Hvis du boede lidt tættere på, kunne du låne min bil.

Mange venlige tanker

Agnethe, Egense

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 20:30

Hej Agnethe

Det er super sødt af dig :) Skønt så mange kommer med gode forslag og endda mulighed for bil hvis muligt :) Jeg er lykkelig over alt den positive energi :)

Gæld er for mig ikke et tabu, det er et bevis på jeg har prøvet at opnå succes og stifte noget :)

selvom jeg godt ved man kan dette uden gæld, men vidste jeg ikke som meget ung uden familiekontakt :)

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 20:30

Jeg kan skaffe dig en Golf II 1,6 Diesel fra 89 på gule plader, til 6000kr - Bremserne skal renses og så skal den køres til syn, det vil sælgeren gøre for 1500kr ekstra ... sådan en guldplade bil er da perfekt som vinduespudser? :-) 

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 20:33

http://www.flickr.com/photos/67325393@N08/sets/72157629905522614/

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 20:52

Hvordan med tagbøjler på sådan en gammel sag ?

Tanken er også jo ældre jo mere ustabil, men nu har jeg jo en fra 2000 som absolut ikke var stabil :)

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 21:21

Jeg har valgt og sætte min sidste affiliateside til salg i anden tråd.. Så er alt jeg ejer sat til salg i iværksætterlivets ånd ! :)

Så har jeg kun min seng, sofa, tv og computer.. Men det ofre jeg altså ikke :)

/Mikkel

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 21:25
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

http://www.thansen.dk/product.asp?c=7356710470&n=-1085612559&pn=-1085612558

vil tro de er relativt standard :-)

En golf er så simpelt at fixe at du selv kan lave den hvis den går i stykker ... du lyder som en der har hænderne rigtigt skruet på :)

Side 5 ud af 10 (97 indlæg)