Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vinduespudser og nu død bil. FUCK...

Side 1 ud af 10 (97 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer

Jeg købte fr 2 mdr siden en fin bil til vinduespolering, men nu er motoren stået af, hvad gør jeg lige..

Kapitalen er ikke til at købe ny motor og sætte i og ny bil kræver at få skudt den gamle her af.

Jeg kan ikke låne så meget som 5 øre i bankerne.

Jeg har faste kunder der skal have pudset vinduer, men hvordan klare jeg det nemmest ?

Skal jeg bede en anden vinduespudser tage turen rundt og så punge ud for det han nu tager eller hvordan tænker i ? Men også bange for han så kan tage nogen af mine kunder

Det er virkelig surt og især her i opstarten.. 

øv øv øv

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Dec 09
Indlæg ialt: 655
Fra  Dropshipbase.dk Skrevet kl. 16:38

Det er virkelig sur r...

Har du tænkt på leje? en dyr løsning men måske den lokale værkstedspusher kan hjælpe men en forholdsvis billig løsning...

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 16:41

Leje af bil har jeg ikke råd til :( Jeg er helt nyopstartet og ikke særlig mange kunder, så ville være en rigtig dyr løsning for mig

Kan godt være jeg kan finde en der vil pudse, men bange for de nupper kunderne og mine priser ligger vidst under en del af de andre, så koster også en del

Den sidste løsning er dog nok den "billigste", men om de kan tage mine få kunder er jeg rigtig bange for

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Dec 09
Indlæg ialt: 655
Fra  Dropshipbase.dk Skrevet kl. 16:46

Ved godt du nok har tænkt over det, men hvad med familier og venner...

Kan godt forstår du er lidt bange for en kollega/konkurrent kan snuppe kunden men det kan også være du kan få et godt fremtidig samarbejde med en af dem ved at lade dem pudse for dig...

Et er sikkert, noget skal gøres for ellers har du også sure kunder :-(

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 16:49

Når du har kunder i forvejen, hvorfor så ikke opstille et regnskab over, hvilke midler du skal bruge.

Hvis du allerede kan betale pengene tilbage indenfor kort tid, så burde lånemulighederne være tilstede. 

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 16:50

Jeg har desværre ikke kontakt til min familie og venner sparsomt, de faldt fra da jeg blev selstændig og ikke ville med på druk i weekenderne;)

Jeg prøver at sende en mail rundt til de forskellige pudsere og ser om de vil hjælpe mig lidt :)

Den værreste er nok jeg lige har underskrevet kontrakt på en sweetdeal hvor jeg køre til 50% og de skal have en andel..

Nå skriver mail med det samme

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 16:51

Har kun ca 10 faste kunder (hver mdr) så vi snakker under 3000,- fast..

Har desværre en træls fortid med gæld (rki) så ingen lån..

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:58

vis du en cykle kunne du evt. cykle rundt til dem som du kan indenfor den grænse som du kan og det er også en lavere udgift end at have en bil og jo lavere udgifter jo færre kunder behøver man til før der er overskud for at have en bil er tit den største udgift i ens budget , jeg har valgt ikke at have bil så har jeg færre faste udgifter og derved kræver det ikke jeg har samme indtægt som vis jeg havde en bil

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 17:00

Måske du skulle kontakte dem du har købt bilen hos ?. Der er jo garanti hvis det er en forhandler.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 17:00

Den med cykel rundt bliver lidt svært da jeg skal have både vand og stige med :) den er rimelig tung så på skuldrene og igennem hele byen tror jeg ikke :)

Vi er dog også afhængig af bilen til hest, men kan få andre til at fodre den indtil videre :)

Side 1 ud af 10 (97 indlæg)