Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop for dummies - eller for en dummie!

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 354
Fra  QuickPay Skrevet kl. 08:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Frank Rasmussen:
www.nets.dk

Ja, Nets ville sikkert også ønske at de havde tænkt sig lidt om og fået købt .dk domænet i tide.

Men http://www.nets.eu/Pages/default.aspx er den rette (man kan altid kende store organisationer på at de gør urls unødigt lange, pga enterprise-syndromet)

vh

thomas jensen, quickpay

Tilmeldt 1. Jul 12
Indlæg ialt: 28
Fra  Hagbard's Hundecenter Skrevet kl. 09:54

Lige en opdatering:

Jeg har valgt at det skal være Paypal i første omgang. Det er godt nok dyrt i gebyer, men det er gratis at starte og kan tage stort set alle kort. Nu er jeg ved at finde ud af hvilket program jeg skal bruge. Jeg har fået nogle forskellige forslag så det skal jeg nok lige bruge lidt tid på at kigge igennem. Hvis jeg nu selv kan finde ud af at designe og sætte webshoppen op, så ender det faktisk med at blive en relativ billig opstart, hvilket er godt, da jeg så kan bruge pengene til at få en god SEO gennengang.

Mange tak for alle svar :-)

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 823
Skrevet kl. 09:59

Godt valgt Marie.

Tror det er vigtigt for dig bare at komme i gang. Det med at poste en masse penge ud til alt muligt, kan du jo altid gøre når forretningen går godt Wink

Du er velkommen til at tage fat i mig, hvis du har brug for hjælp undervejs. Há en fortsat god dag

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)