Jeg vil råde dig til ikke, at betale dig til en netbutik for 30.000 kr ;) Som nogle af de andre siger, så findes der mange gratis programmer, som nemt kan sættes op. Derefter kan jeg anbefale at købe et flot template til omkring 700-800 kr. Evt. et gratis template kunne du starte med. For mig lyder det som om det kun er på hobby niveau, så undgå at bruge mange penge på det til at starte med :)
Angående Dankort, så er det overhovedet ikke nødvendigt. Da min partner og jeg startede Billigslips op i sin tid, var der udelukkende kun Paypal og bankoverførsel, og vi omsatte et 5 cifret beløb hver eneste måned. Det hjalp selvfølgelig ekstra da vi fik Dankort betaling, men Paypal et dog et fint udgangspunkt.
Har du lyst, må du meget gerne kontakte mig her på Amino. Vil meget gerne coache dig igennem hvordan og hvorledes. Dertil forklare dig om de forskellige termer, som kan være svære at forstå. :) Min virksomhed tilbyder nemlig gratis rådgivning og coaching ;)
For ikke at forvirre dig selv mere ind nødvendigt så vil jeg godt lave en komplet og køreklar Webshop til dig for 6998 kr.
Jeg hjælper dig igennem tilmelding til Unoeuro så du kan få et webhotel. Du for 3 mdr gratis hosting med.
Jeg sætter betalingsgateway op for dig og hjælper dig med tilmelding til dankort aftale (hvis du ønsker dette) ellers kan du starte med paypal og bankoverførsel som er gratis.
Vær dog opmærksom på du mister mange kunder ved ikke at tilbyde visa/dankort.
Jeg sætter en adwords kampagne op for dig til en værdi 650 kr. Gratis
Det hele laves i Prestashop som er nemmest for begyndere at arbejde i.
Jeg lære dig op i brugen af Prestashop så du selv kan styre din shop fremover.
Du for lagerstyring opsat så du aldrig kan sælge udsolgt varer.
Ja faktisk skal du bare læne dig tilbage og lade mig gøre alt det svære hvorefter du for rette oplæring så du kan køre en Webshop helt selv bagefter :)
Det må da siges at være et godt tilbud!!
Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.
Med hensyn til betaling: Hvis jeg var dig, ville jeg starte med Paypal og bankoverførsel/efterkrav. Du forventer jo ikke særligt meget salg. Hvis du forventer salg til udlandet, er Paypal kendt over det meste af verdenen.
Jeg har overvejet Paypal, men så vidt jeg har forstået så koster det omkring 5 % pr salg imodsætning til 1,5 % på dankort og hvem skal så betale de %? Ret mig endelig, hvis det er forkert. Er det nødvendigt at kunne modtage andet end dankort?
Med hensyn til betaling: Hvis jeg var dig, ville jeg starte med Paypal og bankoverførsel/efterkrav. Du forventer jo ikke særligt meget salg. Hvis du forventer salg til udlandet, er Paypal kendt over det meste af verdenen.
Jeg har overvejet Paypal, men så vidt jeg har forstået så koster det omkring 5 % pr salg imodsætning til 1,5 % på dankort og hvem skal så betale de %? Ret mig endelig, hvis det er forkert. Er det nødvendigt at kunne modtage andet end dankort?
Marie
Hovsa, det kom da vist til at lyde lidt negativt det svar! Det var ikke meningen!
Marie
Jo Paypal tager mere i gebyr, men når salget ikke så stort, så er det næsten ubetydelig. Hvis du derimod oplever kæmpe salg i din opstart, kan du jo altid udvide med Dankort og international betaling. Hold udgifterne sa lavt som overhovedet muligt i starten, sæt nu det går galt, hvilket jeg selvfølgelig ikke håber. :)
Hvorfor sætter du ikke bare produkterne til salg på eksempelvis trendsales, for at se om der er rift om dem? På baggrund af erfaringerne kan du så overveje webshop.