Hej Thor
Din baggrund lyder yderst relevant og interessant. Ud fra din baggrund at dømme og idet at du fremhæver skalerbarhed, lyder det også som om vi har nogenlunde samme ambitionsniveau.
Der er efter min opfattelse flere mulige forretningsmodeller som kan baseres på det grundlæggende markedsforhold at den generelle madkvalitet er lav på de danske fast food barer, cafeer og familierestauranter.
Men skal det, som du også selv nævner, være en skalerbar model tror jeg det er nødvendigt at tage afsæt i relativt brede behov og passe på med ikke at blive alt for avantgarde. Omvendt tror jeg provinsen er ved at være moden til et sundere alternativ. Men alt det synes jeg vi skal tage en snak om ansigt til ansigt hvis det har interesse.
Jeg kan se at du er fra hovedstadsområdet men jeg havde alligevel planlagt en lille "inspirationsrejse" for at kigge nærmere på spisesteder som Aamanns, Mother og Gorms etc. Måske vi i den forbindelse kunne mødes i København et sted? Du kan evt. give mig et kald eller sms.
Med Venlig Hilsen
Stefan Nielsen
M: 26299917
HA Entreprenørskab & Innovation
BA (hons) Artist Blacksmith