Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gastronom søges til opstart af restauration i Østjylland/Midtjylland

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 29. Jul 12
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Gastronom søges til opstart af restauration i Østjylland (Vejle, Horsens eller Århus).

Hvis du kunne have interesse i dette så lad os mødes og tage en snak ansigt til ansigt om de nærmere forhold :-)

Med Venlig Hilsen

Stefan Nielsen

HA Entreprenørskab & Innovation

BA (hons) Artist Blacksmith

Fra Varde
Tilmeldt 12. Jan 11
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 14:31

hvilken type restauration?

Fra Århus
Tilmeldt 29. Jul 12
Skrevet kl. 15:10

Den korte version er "bedre fast food" :-)

Når man kigger på fast food barer, cafeer og familierestauranter er det i min optik slående hvor lavt det generelle niveauet er (smag, næringsværdi, økologi etc.). Jeg er overbevist om at det gennem skarpere processer er muligt et fremstille mad af væsentlig højere kvalitet i det aktuelle prislejde.

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 15:24

Det er slet ikke noget problem at lave, men hvor vil du lave det. Har du lokaler i kiggerten og ved du hvad sådan noget vil koste?? 

Vh Jimmi

Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 15:33
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Pas nu på 3F Big Smile

Fra København Ø
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 16:31

Hej

Jeg syntes det lyder som nogle spænde tanker, jeg går selv og kigger på ligne projekter og kunne være meget interesseret i en snak.

jeg har en hel del erfaring da jeg lige har prøvet at bygge en restaurations virksomhed op. i 2005 startede min egen restaurations/catering virksomhed som jeg lavede til et franchise koncept, åbnede 7 afdelinger og blev landsdækkende med en omsætning på 24mil sidste år

jeg solgte min andel i nov. 2011 fordi jeg trængte til at prøve noget nyt. jeg har rejst en del rundt i verden for at kigge andre koncepter specielt inden for det sunde alternativ og noget som kan skaleres også ud over landegrænser.

tror vi kunne få en god snak, ser frem til at høre fra dig 

Med venlig hilsen

Thor

Fra Århus
Tilmeldt 29. Jul 12
Skrevet kl. 16:41

Ja tak det må du nok sige! jeg er noget rystet over at den slags (indtil videre) er lovligt. 

Fra Viborg
Tilmeldt 22. Feb 08
Indlæg ialt: 232
Skrevet kl. 16:54

Kom gerne til Viborg! Vi trænger i dén grad til noget mere interessant på den kulinariske front fremfor de 4000 pizzeriaer vi har i forvejen...

Fra Århus
Tilmeldt 29. Jul 12
Skrevet kl. 17:40

Hej Thor

Din baggrund lyder yderst relevant og interessant. Ud fra din baggrund at dømme og idet at du fremhæver skalerbarhed, lyder det også som om vi har nogenlunde samme ambitionsniveau. 

Der er efter min opfattelse flere mulige forretningsmodeller som kan baseres på det grundlæggende markedsforhold at den generelle madkvalitet er lav på de danske fast food barer, cafeer og familierestauranter.

Men skal det, som du også selv nævner, være en skalerbar model tror jeg det er nødvendigt at tage afsæt i relativt brede behov og passe på med ikke at blive alt for avantgarde. Omvendt tror jeg provinsen er ved at være moden til et sundere alternativ. Men alt det synes jeg vi skal tage en snak om ansigt til ansigt hvis det har interesse. 

Jeg kan se at du er fra hovedstadsområdet men jeg havde alligevel planlagt en lille "inspirationsrejse" for at kigge nærmere på spisesteder som Aamanns, Mother og Gorms etc. Måske vi i den forbindelse kunne mødes i København et sted? Du kan evt. give mig et kald eller sms.

Med Venlig Hilsen

Stefan Nielsen

M: 26299917

Fra Århus
Tilmeldt 29. Jul 12
Skrevet kl. 17:42

Thor Andersen:

Hej

Jeg syntes det lyder som nogle spænde tanker, jeg går selv og kigger på ligne projekter og kunne være meget interesseret i en snak.

jeg har en hel del erfaring da jeg lige har prøvet at bygge en restaurations virksomhed op. i 2005 startede min egen restaurations/catering virksomhed som jeg lavede til et franchise koncept, åbnede 7 afdelinger og blev landsdækkende med en omsætning på 24mil sidste år

jeg solgte min andel i nov. 2011 fordi jeg trængte til at prøve noget nyt. jeg har rejst en del rundt i verden for at kigge andre koncepter specielt inden for det sunde alternativ og noget som kan skaleres også ud over landegrænser.

tror vi kunne få en god snak, ser frem til at høre fra dig 

Med venlig hilsen

Thor

Hej Thor

Din baggrund lyder yderst relevant og interessant. Ud fra din baggrund at dømme og idet at du fremhæver skalerbarhed, lyder det også som om vi har nogenlunde samme ambitionsniveau. 

Der er efter min opfattelse flere mulige forretningsmodeller som kan baseres på det grundlæggende markedsforhold at den generelle madkvalitet er lav på de danske fast food barer, cafeer og familierestauranter.

Men skal det, som du også selv nævner, være en skalerbar model tror jeg det er nødvendigt at tage afsæt i relativt brede behov og passe på med ikke at blive alt for avantgarde. Omvendt tror jeg provinsen er ved at være moden til et sundere alternativ. Men alt det synes jeg vi skal tage en snak om ansigt til ansigt hvis det har interesse. 

Jeg kan se at du er fra hovedstadsområdet men jeg havde alligevel planlagt en lille "inspirationsrejse" for at kigge nærmere på spisesteder som Aamanns, Mother og Gorms etc. Måske vi i den forbindelse kunne mødes i København et sted? Du kan evt. give mig et kald eller sms.

Med Venlig Hilsen

Stefan Nielsen

M: 26299917

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)