Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amerikas mest hypede selskab ud i netværk

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Se her hvordan man som Netværks Bygger skaber enorme omsætningstal - her er Facebook´s 1. kvartals regnskab efter børsintroduktionen.

Så alle brugere af disse netværksportaler bidrager som jeg selv i øjeblikket til den trafik der ender med, at give indehaveren de enorme summer i omsætning. 


Medens en meget stor del af brugerne blot spilder deres tid!


Smart tænkt ikke - men er det ikke også smart tænkt af brugerne ved deres deltagelse kan få "GRATIS" markedsføring af deres forretning - de brugere der altså har en?

Finder det egentlig skræmmende at så få personer formår at "samle" så mange penge sammen fra en hel verdens forbrugere!

Viser blot hvilken styrker der ligger i Network Marketing! - tænk på hvordan der i Facebook viderebringes budskaber om alt mellem himmel og jord også om dine produkter - ubrugelige som brugelige - med høje som med lave priser - med gode og med dårlige udbydere - jo alle markeds-spillerne er der!

Network Marketing er kommet for at blive - du kan lide det eller lade være - være en almindelig bruger der blot spiller sin tid ved deltagelse, men som jo - er det vigtige led er skaber trafik - eller være en aktiv medspiller og have din egen forretning og muligheden ligger lige for nemlig en med ringe investeringer i Network Markting branchen - og her er nok at vælge mellem læs mere om dette i mine links nedenstående!  Wink


Amerikas mest hypede selskab ud i netværk

 

 

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)