Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på fodboldsite / Betting

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Risskov
Tilmeldt 24. Jun 08
Indlæg ialt: 37
Fra  .... Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Vi driver flere sites omkring betting/fodbold/poker .. Og er lidt i tvivl om det ene af dem.

www.w-bet.dk var vores første site, og det bærer lidt præg af det stadigvæk.

Tanken var at få et site der krævede et minimum af vedligehold, men hvor kunderne alligevel kom igen - enten ved hjælp af de daglige spilforslag, de opdaterede bonustilbud, eller de konkurrencer vi tidligere har kørt derinde.

Vi har haft moderat succes med sitet, cirka 100 signups er det blevet til, og det er en database som stadig giver os løbende indtjening.

Vi har også omkring 200 personer som dagligt modtager en mail fra os, med spilforslag og et enkelt reklametilbud ... dette giver også en lille indtjening.

Dilemaet er nu om vi skal viderudvikle på siden, og give den et mere proffesionelt design, have flere spilforslag og endnu flere artikler...

Eller om vi skal gå efter at sælge den, inkl. de emailpermissions, twitter account, FB account vi har.

Derfor Amino'er ...

1) Forslag til forbedringer...

2) Hvad kan man få for sådan en lille side?

/Christian

Fra København
Tilmeldt 14. Jul 12
Indlæg ialt: 40
Fra  CHLEOPATRA Skrevet kl. 14:29

Hvis den skal re-designes, så vil jeg foreslå et lysere design. Det mørke du har på nuværrende tidspunkt, er der ikke mange, der kan holde ud at se på i længden. Mange personer (jeg selv inklusiv) får simpelthen striper i øjnene af at læse lys tekst på mørk baggrund.

Personligt, vil jeg ikke bruge over 5 sekunder på den slags, med mindre indholdet VIRKELIG har min interesse.

Ser også at dropdown menuen for dine artikler går bagom din ene annonce... men hvis det skal re-designes, så vil der sikkert blive ændret på den slags.

Held og lykke

Livsstil | Markedføring | Teknik | Personlig udvikling

Livsstilsentrepreneur - Morten Pauch.

Tilmeldt 10. Aug 10
Indlæg ialt: 335
Skrevet kl. 14:36

Jeg tror faktisk at et forholdsvist simpelt re-design hvor du ligger vægt på nogle bestemte ting, samt får nogle call to action knapper der får de besøgende til at aggregere som myg på en insektlampe - så kan din konvertering nok få et godt skud op af...

Om man skal sælge det eller se hvad man kan gøre for at se om man kan få mere ud af det - det må jo være din egen vurdering, samt hvad du kan få for det. Men du kan jo sagtens prøve at forhøre dig hvad du kan sælge den for - det er ingen skade til, du kan jo bare takke nej til budgiver ;)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:57

lidt for mørk side efter min smag , den er hård at læse siden

drop menuen går under min computer skærm så det er svært at komme rundt på siden

udnyt google viser op til 70 tegn og lav hver eneste side med en unik titlen til google

få gene social medier på siden så kan man lettere dele siden såsom google plus og facebook er gode

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Risskov
Tilmeldt 24. Jun 08
Fra  .... Skrevet kl. 16:35

Tak for inputs... Jeg går lidt i tænkeboks over hvad jeg skal gøre med den...
Nogle gode forslag til at få billigt content til sådan en side?

Tilmeldt 5. Apr 12
Indlæg ialt: 372
Skrevet kl. 16:49

Lidt for mørk, eventuelt et tema som siger lidt mere om emnet, samt et logo

Mvh Simon Andersen

Fra Risskov
Tilmeldt 24. Jun 08
Fra  .... Skrevet kl. 23:54

Tak til jer alle for jeres inputs.

Vi har besluttet os for at køre siden videre ...

Derfor har jeg nu lavet temaet om, gjort det lysere, rettet fejl i bannere og smidt en konkurrence op...

Er der andre ting jeg bør ændre ?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)