Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan en webside have FOR MEGET content?

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)
Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 11. Apr 12
Indlæg ialt: 426
Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Super tak :D

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Saugstrup:

Jacob Damsgaard:

Anders Saugstrup:
Vi ved en hel del mere end det heldigvis. :-)

Hvad ved i mere da :) ?

Eller er det fortroligt kun til jer SEO eksperter ;) ?



Ja, det er dybt hemmeligt og kun for de få der kan knække koden og søge i den hemmelige Google! :-)

https://www.google.dk/search?pws=0&hl=da&q=saugstrup+penguin+OR+pingvin

Mvh Anders Saugstrup 

Kald mig blondine, men den blev jeg ikke meget klogere af - andet end nogle G+ sider med dit navn og pingvinen?

Fra Esbjerg
Tilmeldt 11. Apr 12
Indlæg ialt: 426
Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej jeg fandt heller ikke rigtig noget da jeg kiggede på det :b

Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror bare Anders driller. Der er mig bekendt ikke nogen der rigtig og til fulde har knækket Penguin koden endnu.

Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Tom Frank Christensen:

Anders Saugstrup:

Jacob Damsgaard:

Anders Saugstrup:
Vi ved en hel del mere end det heldigvis. :-)

Hvad ved i mere da :) ?

Eller er det fortroligt kun til jer SEO eksperter ;) ?



Ja, det er dybt hemmeligt og kun for de få der kan knække koden og søge i den hemmelige Google! :-)

https://www.google.dk/search?pws=0&hl=da&q=saugstrup+penguin+OR+pingvin

Mvh Anders Saugstrup 

Kald mig blondine, men den blev jeg ikke meget klogere af - andet end nogle G+ sider med dit navn og pingvinen?

Beklager at det gik helt i kryptisk det der! :-)

Min pointe var bare at svare på Jacobs spørgsmål - om vi ved mere om Penguin, eller om det er fortroligt - ved at linke til en googlesøgning af mit navn + ordet Penguin. 

På den liste Google smider op der, kan man se det jeg har skrevet om Penguin. Samme øvelse kan man lave med alle andre som arbejder med SEO: Man kan google dem for at se hvad de har skrevet om Penguin. 

Med andre ord er der masser af viden om Peguin derude, som ikke er fortrolig - hvis bare man googler lidt rundt. :-)

Mvh Anders Saugstrup

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Århus
Tilmeldt 9. Mar 12
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Følger lige med her

Se mit nye website her

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob Damsgaard:
Ved i hvad forskellen på en penguin og en panda er :) ?


Som Anders forklarer, er der kun én ting vi 100% er sikre på -og det er at vi ikke er sikre på noget som helst endnu.

Google fortæller os ikke fantastisk meget, men de har fortalt at Panda ser på content og selve sidens opbygning f.eks. above the fold content og reklamer samt intern linkstruktur og overoptimering - Penguin ser på backlink profilen.

Derfra og til at sno sig pænt udenom, er der jo meget langt.

Google har kun lavet et oprids af hvad man bestemt IKKE skal gøre, men ikke hvad man gerne må og hvor grænsen går.


17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Men mener i så, at man kan have for meget content på sin side - for det blev jeg egentlig ikke klogere på Big Smile

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Teorien siger, at man får tilfært Pagerank ved hver side man laver. Men hvis siden har meget høj bauncerate, vil den trække ned på resten af sitet.

Omkring Bouncerate vil en meget lang side med for bred information have lettere ved at få høj bouncerate og det samme hvis det bliver for dybt og avanceret / nørdet.

Mit råd er egentlig, at du ikke skal tilføre noget content for bare at tilføre det - se på hver enkelt side og bedøm om den vil kunne trække hele siden ned generelt dvs er den i samme kvalitet som resten af sitet og indenfor samme eller relateret emne.

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)