Ja, det er dybt hemmeligt og kun for de få der kan knække koden og søge i den hemmelige Google! :-) https://www.google.dk/search?pws=0&hl=da&q=saugstrup+penguin+OR+pingvin Mvh Anders Saugstrup |
Super tak :D
Ja, det er dybt hemmeligt og kun for de få der kan knække koden og søge i den hemmelige Google! :-) https://www.google.dk/search?pws=0&hl=da&q=saugstrup+penguin+OR+pingvin Mvh Anders Saugstrup |
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
Super tak :D |
Kald mig blondine, men den blev jeg ikke meget klogere af - andet end nogle G+ sider med dit navn og pingvinen? |
Nej jeg fandt heller ikke rigtig noget da jeg kiggede på det :b |
Tror bare Anders driller. Der er mig bekendt ikke nogen der rigtig og til fulde har knækket Penguin koden endnu. |
Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum
Beklager at det gik helt i kryptisk det der! :-) Min pointe var bare at svare på Jacobs spørgsmål - om vi ved mere om Penguin, eller om det er fortroligt - ved at linke til en googlesøgning af mit navn + ordet Penguin. På den liste Google smider op der, kan man se det jeg har skrevet om Penguin. Samme øvelse kan man lave med alle andre som arbejder med SEO: Man kan google dem for at se hvad de har skrevet om Penguin. Med andre ord er der masser af viden om Peguin derude, som ikke er fortrolig - hvis bare man googler lidt rundt. :-) Mvh Anders Saugstrup |
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
Følger lige med her |
Se mit nye website her
Som Anders forklarer, er der kun én ting vi 100% er sikre på -og det er at vi ikke er sikre på noget som helst endnu. Google fortæller os ikke fantastisk meget, men de har fortalt at Panda ser på content og selve sidens opbygning f.eks. above the fold content og reklamer samt intern linkstruktur og overoptimering - Penguin ser på backlink profilen. Derfra og til at sno sig pænt udenom, er der jo meget langt. Google har kun lavet et oprids af hvad man bestemt IKKE skal gøre, men ikke hvad man gerne må og hvor grænsen går. |
18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media
Men mener i så, at man kan have for meget content på sin side - for det blev jeg egentlig ikke klogere på |
Teorien siger, at man får tilfært Pagerank ved hver side man laver. Men hvis siden har meget høj bauncerate, vil den trække ned på resten af sitet. |
18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media