Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan en webside have FOR MEGET content?

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)
Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg siger altid til folk der skal op i Google og andre søgemaskiner at det der er vigtigst er CONTENT, CONTENT og CONTENT.

Men, kan en website have FOR meget Content på een side?

Har nemlig netop skrevet en masse på min lotto side - og der er røget en del content i information sektionen 

Har checket min side, og der er MANGE ord nu, men har forsøgt at holde keyword density lav så det ikke bliver ramt af en af de her Google opdateringer der forsøger at se om man laver spam sider.

Kort sagt har jeg omskrevet en masse af mine spørgsmål svar til een side, og et hurtigt check af bare den information sektion siger der er omkring 2.000 ord.

Måske jeg skal bruge JQuery til at vise de enkelte spørgsmål svar - skjult indtil folk klikker på dem?

SEO FOLK, kom frisk :) Så er ferien slut :P

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Tom Frank Christensen:
Men, kan en website have FOR meget Content på een side?

Jeg tror det ikke. Den her side ligger fx altid i top 3 for træningsprogram: http://fitness-blog.dk/traeningsprogram-for-mavemuskler-six-pack-15/

Det er selvfølgelig de 1000 kommentarer som gør den så lang - men alligevel.

Har også set flere eksempler på sider med over 2000 ord, som ranker nummer 1 i årevis på attraktive søgeord i GoogleDK


Mvh Anders Saugstrup

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Anders Saugstrup:

Tom Frank Christensen:
Men, kan en website have FOR meget Content på een side?

Jeg tror det ikke. Den her side ligger fx altid i top 3 for træningsprogram: http://fitness-blog.dk/traeningsprogram-for-mavemuskler-six-pack-15/

Det er selvfølgelig de 1000 kommentarer som gør den så lang - men alligevel.

Har også set flere eksempler på sider med over 2000 ord, som ranker nummer 1 i årevis på attraktive søgeord i GoogleDK


Mvh Anders Saugstrup

Så burde min side jo egentlig også komme op igen når G ellers begynder at elske alt mit gratis information og input.
Jeg kan så godt tro det har noget at gøre med en fejlet Penguin update i går jeg hørte lidt om i Chatten... At mange af mine sider er droppet til fordel for ikke content rige sider...
Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke længe siden Matt Cutts forklarede lidt om netop det emne.

Her kom han bl.a ind på at mængden af content kontra kvaliteten har meget at sige.

Så teoretisk kan man nemt lave "for meget content" hvis det omhandler emner man allerede dækker godt andre steder på websitet.

Om dybden på den enkelte side så kan blive for voldsom og derfor burde splittes over flere sider - ja det vil jeg mene.
Både brede og dybde bør afvejes, så brugeren tilgodeses mest muligt.

Hvor så lige grænsen ligger synes jeg er uhyre svær at afgøre.

I øjeblikket kører jeg forsøg med at sammenlægge sider, for at få en større mængde content på pr. side, men google har ikke kvitteret med positivt resultat endnu, kun negative. Meeeeen det er meget nyt, så ingen konklusioner herfra endnu på det punkt desværre.

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Tom Frank Christensen:

Anders Saugstrup:

Tom Frank Christensen:
Men, kan en website have FOR meget Content på een side?

Jeg tror det ikke. Den her side ligger fx altid i top 3 for træningsprogram: http://fitness-blog.dk/traeningsprogram-for-mavemuskler-six-pack-15/

Det er selvfølgelig de 1000 kommentarer som gør den så lang - men alligevel.

Har også set flere eksempler på sider med over 2000 ord, som ranker nummer 1 i årevis på attraktive søgeord i GoogleDK


Mvh Anders Saugstrup

Så burde min side jo egentlig også komme op igen når G ellers begynder at elske alt mit gratis information og input.
Jeg kan så godt tro det har noget at gøre med en fejlet Penguin update i går jeg hørte lidt om i Chatten... At mange af mine sider er droppet til fordel for ikke content rige sider...

Jeg tror ikke der har været kørt en Penguin i går. Men der har vist nok været kørt en Panda - ved dog ikke om den er kørt for dk også.

https://twitter.com/google/status/227901862706298880

Mvh Anders Saugstrup

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 11. Apr 12
Indlæg ialt: 426
Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved i hvad forskellen på en penguin og en panda er :) ?

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob Damsgaard:
Ved i hvad forskellen på en penguin og en panda er :) ?

Ikke ret præcist :-)

Mvh Anders Saugstrup

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Anders Saugstrup:

Jacob Damsgaard:
Ved i hvad forskellen på en penguin og en panda er :) ?

Ikke ret præcist :-)

Mvh Anders Saugstrup

Den ene er en bjørn, den anden en fugl?

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Tom Frank Christensen:

Anders Saugstrup:

Jacob Damsgaard:
Ved i hvad forskellen på en penguin og en panda er :) ?

Ikke ret præcist :-)

Mvh Anders Saugstrup

Den ene er en bjørn, den anden en fugl?

Vi ved en hel del mere end det heldigvis. :-) Men hvis nogen siger, at de ved en masse om specielt Penguin, skal du være på vagt. :-)

Mvh Anders Saugstrup

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 11. Apr 12
Indlæg ialt: 426
Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Saugstrup:
Vi ved en hel del mere end det heldigvis. :-)

Hvad ved i mere da :) ?

Eller er det fortroligt kun til jer SEO eksperter ;) ?

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)