Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan en webside have FOR MEGET content?

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)
Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 04:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Anders Saugstrup:

Jacob Damsgaard:

Anders Saugstrup:
Vi ved en hel del mere end det heldigvis. :-)

Hvad ved i mere da :) ?

Eller er det fortroligt kun til jer SEO eksperter ;) ?



Ja, det er dybt hemmeligt og kun for de få der kan knække koden og søge i den hemmelige Google! :-)

https://www.google.dk/search?pws=0&hl=da&q=saugstrup+penguin+OR+pingvin

Mvh Anders Saugstrup 

Og som man kan se ligger der en masse information frit tilgængeligt på G+ hvor der ofte diskutteres SEO og online marketing.

Er du ikke på Google+ går du virkelig glip af noget på den front. Der er mange spændende faglige diskussioner, de mest aktive i mine cirkler er bl.a. Anders Saugtrup, Mikael Rieck, Søren Riisager, Frank Hellerup, Thomas Rosenstand, Rolf Hansen, Erik Hamre, Troels Kjems, Jimi Hove, Gita Street, Halfdann Timm, Dennis Kjærgaard og der er endnu flere hvis man tager dem med som poster knap så ofte (og undskyld dem til jeg måske har glemt).

Mvh Thomas Frost på G+ ;) Kom og deltag i de faglige diskussioner.

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 06:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Tom Frank Christensen:
Men mener i så, at man kan have for meget content på sin side - for det blev jeg egentlig ikke klogere på Big Smile

Jeg har egentlig svaret på den del tidligere, men vil gerne uddybe ovenpå turen omkring pingviner og pandaer. :-)

Svaret er at du ikke kan have for meget content på én side. Hverken Penguin eller Panda går i øvrigt efter store sider med masser af (godt) indhold.

Hvis det giver mening for dine læsere at du har en masse indhold samlet på én side, så gør det og se dig ikke tilbage. :-)

Lad mig vise endnu et eksempel: Morten Viums berømte guide til LinkedIn. Den artikel er på 5000 ord plus videoer mv + 8000 ords gode kommentarer. Se her hvordan google ser på den sag: https://www.google.dk/search?pws=0&hl=da&q=linkedin

Mvh Anders Saugstrup

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 07:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Super mange tak Anders

Jeg kan se at Morten's tråd der rangerer langt over flere PR4 og PR5 sider også selvom den selv er kun PR3.

Så det er endnu et bevis på at PR betyder knap så meget :)

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 07:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Tom Frank Christensen:

Super mange tak Anders

Jeg kan se at Morten's tråd der rangerer langt over flere PR4 og PR5 sider også selvom den selv er kun PR3.

Så det er endnu et bevis på at PR betyder knap så meget :)

Ja, men det med PR er en helt anden snak :-)

Lige en ting med det med content: Google er meget opmærksomme på om der er content above the fold efterhånden, så pas på med at starte en stor god artikel med en helsides bannerreklame eller lignende. 

Mvh Anders Saugstrup

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 07:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Saugstrup:

Tom Frank Christensen:

Super mange tak Anders

Jeg kan se at Morten's tråd der rangerer langt over flere PR4 og PR5 sider også selvom den selv er kun PR3.

Så det er endnu et bevis på at PR betyder knap så meget :)

Ja, men det med PR er en helt anden snak :-)

Lige en ting med det med content: Google er meget opmærksomme på om der er content above the fold efterhånden, så pas på med at starte en stor god artikel med en helsides bannerreklame eller lignende. 

Mvh Anders Saugstrup

Jeg har bannerreklame helt i toppen af siden - men har også overvejet om jeg måske ikke har lige rigeligt reklamer på Lottotal lørdag og onsdag - hvad mener du? - og hvad mener Google? :)

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Tom Frank Christensen:
Jeg har bannerreklame helt i toppen af siden - men har også overvejet om jeg måske ikke har lige rigeligt reklamer på Lottotal lørdag og onsdag - hvad mener du? - og hvad mener Google? :)

Svært at svare på. Men mit umiddelbare indtryk af siden er bestemt, at der er rigtigt mange reklamer above the fold og at det hele er lidt rodet at se på. Det virker ikke som du for alvor ønsker at jeg skal scrolle ned og læse alt dit indhold (helt umiddelbart førstehåndsindtryk - håber ikke jeg træder dig over tæerne)

Mvh Anders Saugstrup

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Anders Saugstrup:

Tom Frank Christensen:
Jeg har bannerreklame helt i toppen af siden - men har også overvejet om jeg måske ikke har lige rigeligt reklamer på Lottotal lørdag og onsdag - hvad mener du? - og hvad mener Google? :)

Svært at svare på. Men mit umiddelbare indtryk af siden er bestemt, at der er rigtigt mange reklamer above the fold og at det hele er lidt rodet at se på. Det virker ikke som du for alvor ønsker at jeg skal scrolle ned og læse alt dit indhold (helt umiddelbart førstehåndsindtryk - håber ikke jeg træder dig over tæerne)

Mvh Anders Saugstrup

Det gjorde ikke engang ondt, for jeg ved det godt - jeg skal have gjort noget ved det ASAP :S

Fra København
Tilmeldt 23. Jul 12
Indlæg ialt: 18
Fra  Keyword ApS. Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tom

Google har og går stadig fra at bruge linkdata mm. over til at bruge userdata.

Google bruger mange forskellig indikatorer for om folk kan lide din side.

En af dem er som Jonas nævner bouncerate, en anden er hvor længe folk er på din side før de ”bouncer”. Noget af det der betyder rigtig meget er socialindikatorer...Der kunne sikket skrives et par bøger om det...

Du kan sikkert opnå lidt fordel ved at ændre lidt, men din tid er sikkert bedre brugt på at lave det indhold som bruger efterspørger og indikerer at de godt kan lide.

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jep Brian

Jeg håber så de sammenligner med andre sider i samme "kategori" og ikke med average.

Jeg har ikke ret høj tidsforbrug på mine sider, fordi folk kommer og snatcher lotto resultater til at checke deres kupon - og så skrider de igen (forhåbentlig igennem et reklame klik :)

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Så har jeg forsøgt at løse problemet

Jeg har blandt andet fjernet det 930 px banner i toppen af siden.

Samtidig har jeg med JQuery lavet så spørgsmålene loades ind i en div ved click på et link - og klikkes link igen, fjernes data igen.

Alt i alt kan det stadig godt gøres bedre... 

Hjerne i blød tid I guess.

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)