Af en eller anden årsag er min adsense konto blevet deaktiveret. Jeg kan simpelthen ikke få den aktiveret, og google er jo ikke til nogen hjælp, da de ikke har tid til at svare på mails.
Så jeg har brug for en adsense ekspert til at hjælpe mig.
Det er efterhånden min opfattelse, at kontoer bliver lukket ret hurtigt, hvis man klikker på egne annoncer.
Det er ikke tilfældet i denne situation. Så desperat er jeg dog ikke.
Jeg har søgt en del på nettet om at få genaktiveret en adsense konto, og tilsyneladende er der vidst ikke så meget at gøre når man først er blevet afvist. :-(
Jeg ved ikke om jeg har formuleret mit indlæg forkert, men jeg søger ikke efter et svar hvorfor min adsense konto er deaktiveret. men derimod en der kan hjælpe mig med at få min konto aktiveret igen. Jeg betaler gerne...
Jeg fik også lukket min konto sidste år, da kæstesten troede hun gjorde mig en tjeneste ved at klikke på reklamerne. Det viste sig vist at være en bjørnetjeneste for jeg har været udelukket lige siden, og de vil under ingen omstændigheder åbne for kontoen igen.
Jeg tror derfor godt du kan være beredt på at finde andre firmaer, hvorfra du kan få indtægter for reklamer.
Jeg har en gang opleveret ca. 50 klik på min konto i løbet af 10 minutter.. det var klart snyd, for så mange besøgende var der ikke på siden den dag.
Det skete så for nogle måneder igen. Denne gang ca. 70 klik og siden havde 3 besøgende den dag. Jeg meldte det til Google Adsense, men har aldrig hørt noget vedr. dette.
Jeg har besluttet mig for, at melde det selv de gange det sker. Hellere være proaktiv, da den Google Adsense account er ret værdifuld :)