Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Adsense konto deaktiveret.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Sølund:
Henrik, ingen af os kan jo aktiverer din konto igen

Det er jeg godt klar over. Det er heller ikke det jeg ber om. Men der må være nogen som har et godt og grundig kendskab til Adsense, og lige nøjagtig ved hvad jeg skal gøre for at få min konto aktiveret igen.

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 09:11
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du kan ikke få åbnet din Adsense-konto igen.

Det er rigtigt irriterende, men Google er meget kyniske på det område, så der er reelt ikke noget at gøre. Du kan indsende en reconsideration-request, men jeg har aldrig hørt, at det skulle hjælpe noget som helst.

Så du skal i stedet oprette en ny konto og forsøge dig igen, og hvis du ved, du lavede nogle fejl sidst, undgå at lave dem igen.

Du kan i bunden af dette indlæg om Adsense-optimering læse mere om mulighederne for at lave en ny Adsense-konto og de ninjatricks, der skal til der. :-)

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:28

Jeg mistede min adsense for ca 10 år siden, har så skiftet navn siden og nu har jeg fået en ny..

Men min adwords er lukket og slukket da de mente mine kampagner ikke være ærlige, så ingen markedsføring hos google for mit vedkommende

Men skift navn eller andet vildt, så kan du åbne en ny ;)

De benytter din adresse, konto, navn, by og alt andet for at tjekke op på om folk opretter flere !

Der er ingen huller, men andre alternative partnere...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:37

Cap'n Halfdan Timm:

Du kan i bunden af dette indlæg om Adsense-optimering læse mere om mulighederne for at lave en ny Adsense-konto og de ninjatricks, der skal til der. :-)

jeg ved ikke hvad der er i vejen med din side, men den fik da lige firmaets pc kørt i sænk to gange :-)

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)