Jeg har et stort problem.
jeg startede for 10 år siden firma ( koncern ). 1. handelsfirma et aps 2. holidng Aps 3. investerings firma Aps. det eneste firma der nogle sinde har haft ansatte er handelsfirmaet . holding og invest er KUN opsparing og investering i lidt fast ejendom. har aldrig fået løn eller noget fra de firmaer. og nu er handelsfirma under likvidation, og jeg kontakter AAK. og de afviser at jeg kan få dagpenge . jeg SKAL lukke ALLE mine firmaer !!! er der nogle herinde der ved om det er korrekt eller har andre erfaringer ?
jeg ahr også undersøgt mulighed for bibeskæftigelse i mit invets firma og få dagpenbge denne måde , men dette3 afvise sogså katagorisk pga. man skal ha arbejdet et år i en virksomhed der ik er din egen minimum et år for kunne få det...
AAK er modbydelige og yder den dårlig tænkelige service, og de fik mig til at melde mig ud da de sagde det kunen jeg lige så godt for jeg fik aldrig noget !!!
på forhånd mange tak
|
Det er ikke tilladt, at hænge virksomheder ud herinde.
Kan sagtens forstå din frustration, men tror du ville få mere ud af en mere konstruktiv tilgang på din situationen.