Det du spørger på er ihvertfald noget vi kan lave i MediaMouse. Vores produktion dækker over tryksager (som dine visitkort), storformat (plakaterne og bannerne) samt skilteproduktion (facadeskiltet).
Men du må meget gerne sende mig en email på jesper snabelA mediamouse.dk med nogle mål på plakater, bannere samt skiltet - og også nogle detaljer om hvilke tanker I har gjort Jer omkring ophængning af bannerne og skiltet. Der er del muligheder og priserne er afhængige af dette.
Omkring visitkortene, så laves den gummiagtige overflade som en kachering (en tynd gennemsigtig folie som lægges på trykarkene efter endt tryk, men inden renskæring). Men det er altså også en ret dyr form for efterbehandling når du kun skal bruge 500 visitkort, da der er nogle opstartsomkostninger forbundet med sådan en efterbehandling.
Det gør jeg skam også - jeg er bare ikke ligesom "visse andre" som futter afsted på ferie inden andre overhovedet har overvejet at der er noget der hedder sommerferie .
Hvis du er i nærheden, så kan du jo komme og spise feriepizza sammen med mig og Diana når vi kommer til Århus i slutningen af ugen .
Det er selvfølgelig forståeligt hvis du gerne vil have det hele samlet et sted. Så vil jeg anbefale http://www.amino.dk/tryk/ hvor du kan skrive dine ønsker og få tilbud fra mange trykkerier.