Som du ved, så har vi fået en chat på Amino. Martin
|
Undgå CAPS LOCK.
Styr forbruget af !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Undgå at skrive f.eks. "ttttttttttttiiiiiiiiiiiillllllllllllllbbbbbbbbbbbbaaaaaaaagggggggeeeee" osv.
Som du ved, så har vi fået en chat på Amino. Martin
|
Undgå CAPS LOCK. Styr forbruget af !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Undgå at skrive f.eks. "ttttttttttttiiiiiiiiiiiillllllllllllllbbbbbbbbbbbbaaaaaaaagggggggeeeee" osv. |
Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.
Det går lige i samme kategori. - Man må ikke gentagende gange promovere et event eller lignende. Med gentagende gange, mener jeg 3-4 gange indenfor en time. - Samme regler for omtale af virksomheder mv. som der er i debatten, bør gælde i chatten. Således så der ikke hænges firmaer ud, der ikke har en chance for at svare på en masse kritik der akkumuleres i sådan en chat (og aldrig bliver synlig for andre end de ca 100 iværksættere der var online den dag.) mvh Thomas Astrup |
The best way to predict the future is to create it. Se min profil her: Thomas Astrup
Reklamer. Tillykke med at du har en kanal eller et web site - skriv en bog. Vil du reklamere, bør man kontakte Amino for at få en aftale. Tilsvininger. Bølgerne kan gå højt af og til, men ubegrundede tilsvininger, personlige kommentarer under bæltestedet og lign. hører ikke hjemme på Amino chat Virus/spyware link bør udelukkes fuldstændigt (så vidt muligt). Ligeledes links til ulovlig filedeling igennem chatten. Derudover køb & salf igennem chatten som du allerede har nævnt. |
Hold dine chats i en sober tone og lad være med at udstille andre Aminoer. |
Først et foreslag til features, som måske også vil hjælpe på brugervenligheden af chatten: Det ville være fint hvis der var en chatlog tilgængelig for os, som kommer online på et tidspunkt i løbet af dagen, og gerne vil se hvad diskussionen handler om, i stedet for bare at droppe ind midt i det hele, uden synlig "historik". Måske kan man sætte en begrænsning på, hvor korte beskeder må være? Selv om en besked med en enkelt smiley kan være fin, er den ikke videre informativ, og man kunne måske kræve at en besked skal være længere end x ord eller tegn. |
helt enig i ovenstående. Dog vil jeg mene at begrænsning på længden af sætninger vil være til stor gene for brugerne af chatten, eftersom chat ikke er det samme som et forum. Man kommunikerer simpelthen anderledes. Så det synes jeg ville være en dum ide. Jeg ved godt dette er en regeltråd, men jeg har et forslag til en feature. Jeg tror det ville være smart hvis man kunne lave et antal rum, således at hvert rum beskæftigede sig med et emne. I et rum snakker man udvikling, et andet erhvervsøkonomi, er trdje jura osv. Jeg tror det vil gøre tingene mere overskuelige :) Og så, ja - historik. |
En "Anmeld" funktion. Dette er nok ikke en regel, men jeg synes der skulle være et anmeld ikon i privat-chatten. |
Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau
og self. skal der være en brugbar søøgefunktion til chatten, så man kan hive debatter ud fra historikken omhandlerne bestemte angivede nøgleord |
Ja, og må man lige have lov til at sige. Det er fandme dejligt at der altid er folk online, og at man selv klokken 2 natten til en mandag, kan sidde og snakke med folk. Derudover så snakker man med mange folk, og får lynhurtigt et bredere netværk på Amino. Og mange af de helt unge (ned til 15) får altså rigtig meget hjælp i chatten. Hvor det ikke er nødvendigt med en debattråd, jeg synes at folk er meget gode til at fortælle når folk skal oprette en tråd, i stedet for at bruge chatten.
1. Folk der gentager deres besked. Det er måske ok, anden gang hvis chatten går stærkt. Men tredje gang, eller konsekvent over flere timer (Ja det er set)
Er glasset halvt-tomt, eller halvt-fyldt? Jeg synes nu ikke det har været SÅ slemt igen, i hvert fald ikke hvad man kunne forvente (nogle ville nok frygte det) |