Lige nu kører vi med en chat vi lejer på månedsbasis. Jeg er ved at vurdere hvad vi gør, men det ender nok med vi laver en chat selv. Vi har brug for mange specielle features og historik og meget andet kan vi først få når vi laver den selv. Jeg har nu skrevet lidt regler ned og i er velkommen til at komme med flere forslag, men vent med features, det bliver i næste omgang. http://www.amino.dk/wikis/faq/amino-chat-regler.aspx
Dog vil jeg mene at begrænsning på længden af sætninger vil være til stor gene for brugerne af chatten, eftersom chat ikke er det samme som et forum. Man kommunikerer simpelthen anderledes. Så det synes jeg ville være en dum ide.
Helt enig her, det vil simpelthen være en chat-dræber. Tit glemmer man et ord, eller skal rette en stavefejl o.l. Desuden fungere en chat normalt anderledes end et debatforum, fordi kommunikationsformen er en anden, så man vil hellere skrive hurtige små beskeder. Hvis vi skulle lave en chat til en debat, hvorfor så have debatforummet?
Ingen chat der promoverer ulovligheder, download af beskyttede ting, skatte eller momssnyd eller lignende som kan lokke nogen ud i noget OG skade Aminos omdømme
Som nævnt af andre, ingen udhængning af virksomheder eller personer ved navn. Det kan være personlige krige, og den udhængte kan ofte ikke forsvare sig
Prøv at holde en lidt sober tone så vi har så mange som muligt med, men naturligvis med den frihed som en chat med mange forskellige aldersgrupper skal ha
Begræns eller undgå reklamer
Personligt synes jeg det aggresivt blinkende iværksætterdebat icon i nederste højre hjørne er lidt irriterende, men småtingsafdelingen
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Personligt synes jeg det aggresivt blinkende iværksætterdebat icon i nederste højre hjørne er lidt irriterende, men småtingsafdelingen
Ja det er hammer irriterende, men en del af pakken desværre. Jeg håber på at få et godt tilbud på udvikling af vores egen chat i morgen og så går vi igang.
Ikke en regel - men få gerne som nævnt, chat-log, og derudover tidspunkt på. Bare 14:07 fx ude til højre på linje med navnet. Og når I laver det selv, så kobl det sammen med PMs :)
Fino. Man ser i øvrigt ikke chatten på Ipad normalbrowser safari eller andre (internet ikke appen) så måske den kunne få eget punkt i toppen ved Debat når I engang er så langt i udviklingen, at der er tid til det
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
evt. en mulighed for at oprette flere " rum " så der er et rum hvor man kan tilslutte sig med alle iværksættere.. og andre rum ( evt. oprettet af brugeren selv )
Hold igen med alle features, det her er kun regler lige nu. Vi skal lidt længere i udviklingen før det er relevant at snakker nye ting, vi kan intet gøre lige nu.